تا بحال از خود پرسیدهاید چرا باید برای پیدا کردن یک موبایلفروشی به نقط خاصی از شهر برویم؟ هنگامی که تصمیم میگیرید کسبوکار خود را جایی گسترش دهید، باید به چند مورد توجه کنید.
مجله دیجی کالا - حدیث جانی: تا بحال از خود پرسیدهاید چرا باید برای پیدا کردن یک موبایلفروشی به نقط خاصی از شهر برویم؟ هنگامی که تصمیم میگیرید کسبوکار خود را جایی گسترش دهید، باید به چند مورد توجه کنید.
گروهی از شرکتهای تجاری شبیه به هم را میتوان با یک داستان ساده به نام "مدل رقابت مکانی" توضیح داد. شاید با توزیع خدمات در سرتاسر جامعه، سرویسدهی به مشتریان بهتر شود، اما این کار تجارت را مستعد رقابتی سرسخت میکند.
در حالی که هدف عمدهی استراتژی شرکتها، این است که تمایل دارند رقابتشان را تا جای ممکن نزدیک به یکدیگر نگه دارند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر