۳۴۳۷۱۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

آنورگ یاداو(Anurag Yadav) دانشجوی طراحی اهل دهلی نو است که شدیدا به تصویرسازی، طراحی گرافیک و تبلیغات خلاقانه علاقه دارد. برای سال آخر تحصیلش از او خواسته شده بود تا برای یک برند خیلی مشهور تبلیغی طراحی کند.

برترین ها: آنورگ یاداو(Anurag Yadav) دانشجوی طراحی اهل دهلی نو است که شدیدا به تصویرسازی، طراحی گرافیک و تبلیغات خلاقانه علاقه دارد. برای سال آخر تحصیلش از او خواسته شده بود تا برای یک برند خیلی مشهور تبلیغی طراحی کند. او تصمیم گرفت تا از برند اوربیت استفاده کند و نام پروژه ی خود را "با اوربیت به جنگش بروید" گذاشت. با فرض اینکه اینکه آدامس مشهور همچنان در صدر انتخاب نوجوانان است، قصد او این بود تا تمایل آنها به بوی خوش داشتن را هدف تبلیغ خود قرار دهد. او با به تصویر کشیدن غذاهای بو دار به رنگ و شکل میوه های خوش بو، قدرت اوربیت میوه ای را به تصویر کشیده است. کباب مزه ی هندوانه می دهد، ران مرغ بوی توت فرنگی می دهد و سیر عطر پرتقال دارد. حتی به ماهی فکر نکنید! با اوربیت ماهی بوی آناناس می دهد.

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس

کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج