ترکیب مجسمه سازی و معماری همیشه مرا جذب می کرده است. مجسمه سازان در طول تاریخ، همیشه به دنبال راه هایی برای حکاکی یا قالب گیری از مصالح مختلف ساختمانی به شکل آثار هنری باورنکردنی بوده اند که با روش های گوناگون یک فرهنگ را تعریف کند.
برترین ها: براد اسپنسر که آثار فوق العاده اش را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید، می گوید: «ترکیب مجسمه سازی و معماری همیشه مرا جذب می کرده است. مجسمه سازان در طول تاریخ، همیشه به دنبال راه هایی برای حکاکی یا قالب گیری از مصالح مختلف ساختمانی به شکل آثار هنری باورنکردنی بوده اند که با روش های گوناگون یک فرهنگ را تعریف کند.
زندگی در کارولینا که از نظر خاک رس غنی است، فرصت مناسبی برای ساخت آجر و مجسمه های آجری فراهم می کند. دروازه های ایشتار بابل، استانداردهای تاریخی هستند و اگرچه ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم اما روش من همان است که در بابل اتفاق می افتاد. من آجرهای پخته نشده را حکاکی می کنم، آنها را در 2000 درجه فارنهایت می پزم، سپس مانند سایر سازه های آجری با ملات برهم سوار می کنم.
یک چیز فوق العاده درباره هنر عمومی این است که هنر عمومی با زندگی روزمره ما درگیر می شود و الهام بخش تعاملات و تفاسیر شخصی ما می شود. آثار من گیج کننده، گمراه کننده و گاهی مثل یک شبح، توصیف می شود. به نظر من انتخاب هنرمند عمومی بودن، یک خواسته بزرگ و مسئولیتی سنگین است. نشان دادن عصاره زندگی در یک ماده ساختمانی سرد و صنعتی بزرگترین چالش و دلخوشی من است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر