۱۵۴۰۰۰
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

شاید باور نکنید اما...

در این کشور از آسمان ماهی بارید!

بارش نزولات آسمانی همیشه منشأ خیر و برکت و باعث شادمانی مردم می‌شود و این‌بار بارش ماهی از آسمان موجب خوشحالی مضاعف روستاییان سریلانکایی شد.

ایسنا: بارش نزولات آسمانی همیشه منشأ خیر و برکت و باعث شادمانی مردم می‌شود و این‌بار بارش ماهی از آسمان موجب خوشحالی مضاعف روستاییان سریلانکایی شد.

در این کشور از آسمان ماهی بارید!

در ماه مه ۲۰۱۴ میلادی، وزش شدید طوفان در سریلانکا شمار زیادی از ماهیان کوچک یک رودخانه در نزدیکی روستای «چیلا» در سریلانکا را با خود به آسمان بلند کرد و موجب بارش ماهی بر سر ساکنان این روستا و خوشحالی بیش از حد آنها شود.

به گزارش ریپلی، ساکنان این روستا می‌گویند صدای ریزش اجسام سنگین به گوش آنها رسیده به طوری که وزن کل این ماهی‌ها به بیش از ۵۰ کیلوگرم می‌رسید.وقوع چنین پدیده‌ای در سریلانکا بی‌سابقه نیست. در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز در جنوب این کشور از آسمان میگو بارید!

محققان می‌گویند پدیده بارش باران از آسمان هنگامی رخ می‌دهد که وقوع گردباد‌های شدید روی آب‌های کم عمق سبب ایجاد فواره‌های عظیمی می‌شود که تمام محتویات داخل آب شامل ماهی‌ها و حتی قورباغه ها را به داخل خود بلعیده و تا مسافت‌های دوردست می‌برد. با کاهش سرعت باد و توقف گردباد این موجودات مانند باران روی زمین فرو می‌ریزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج