۸۸۷۱
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

یک کدبانوی حرفه ای شوید

نكات طلايي خانه داري

دانستن اين نكات ساده اما كاربردي مانند فوت كوزه‌گري مي‌ماند. با اجراي اين نكات ساده مي‌توانيد خيلي راحت و ساده يك كدبانوي حرفه‌اي و نمونه شويد.

نكات طلايي خانه داري

نكات طلايي خانه داري

براي جدا كردن كاكل بلال از روي آن بهترين وسيله يك مسواك تميز است. با مسواك‌كردن دانه‌هاي بلال مي‌توانيد كاكل بلال را از سطح بلال جدا كنيد. تنها دقت داشته باشيد، حتما از مسواك نو استفاده كنيد. اين بار براي خريد مسواك نيازي نيست مسواك مرغوب يا خيلي گران بخريد. با كمك اين برس كوچك مي‌توانيد خيلي زود از شر كاكل ذرت خلاص شويد.


نكات طلايي خانه داري

استوانه مقوايي درون دستمال كاغذي و كاغذ دستشويي يكي از بهترين گزينه‌ها براي نگهداري كليپس‌ها و كش‌هاي سر شماست. با كمك اين استوانه مقوايي از خريد جعبه‌هاي نگهداري كليپس و كش بي‌نياز مي‌شويد. مي‌توانيد اين استوانه‌ها را با سليقه خود رنگ كنيد و از آن‌ها روي ميز آرايش‌تان استفاده كنيد.


نكات طلايي خانه داري

همه جعبه‌ها و قوطي‌هاي كبريت را دور نريزيد. بعضي از آن‌ها را كه رنگ و ظاهر زيباتري دارند را انتخاب كنيد و از آن‌ها براي نگهداري سوزن ته گرد، كليپس كاغذ و دكمه‌هاي كوچك و درشت استفاده كنيد. به اين ترتيب مي‌توانيد بدون صرف هزينه صاحب يك قوطي كوچك از وسايل ريز و كوچك خياطي شويد.


نكات طلايي خانه داري

اگر هنوز در خانه‌تان جعبه نوار كاست‌هاي قديمي داريد مي‌توانيد از آن براي نگهداري و مراقبت از سيم هندزفري، هدفن يا سيم usp استفاده كنيد. به اين ترتيب علاوه بر اين‌كه جاي مشخصي را به اين بخش از لوازم خود اختصاص مي‌دهيد، مي‌توانيد آن‌ها را درصورت لزوم به راحتي حمل‌كنيد.


نكات طلايي خانه داري

مي‌توانيد از جعبه دستمال كاغذي‌تان براي نگهداري كيسه‌هاي زباله استفاده كنيد و كيسه‌ها را به‌گونه‌اي در آن قرار دهيد كه مانند زماني كه از دستمال كاغذي استفاده مي‌كرديد بتوانيد از شيار روي جعبه، كيسه‌ها را بيرون بكشيد. به اين ترتيب ظاهري زيبا به مجموعه‌اي از كيسه زباله خود مي‌دهيد و مي‌توانيد از آن‌ها روي كابينت يا درون آن نگهداري كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نكات طلايي خانه داري


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • diana

      نکات جالبی را اشاره کردید.ممنون

    • آمنه

      ممنون از نکات خوبتون استفاده کردم

    • zari

      lola khali dastmal aly bod mar30

    • fafa

      usp " na !!!!!! USB" !

    • بدون نام

      thnx

    • بدون نام

      jalab bod mamnonam

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج