ویژگیهای بارز افراد بانفوذ (۳)
چطور افراد میتوانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.
برترین ها: چطور افراد میتوانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.
بسیاری از افراد قدرتمند و پرنفوذ در دنیا، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هنر زیادی دارند. آنها همیشه این سوال را از خود می پرسند: «اکنون مساله مهم در اینجا چیست؟»
مجله فوربس در نتیجه تحقیق و جمع آوری اطلاعات از 25 فرد موثر و پرنفوذ در دنیا، مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید را ارایه کرده که بیش از 20 خصوصیت و ویژگی اصلی افراد قدرتمند را مطرح کرده است.
17. آنها برای تقویت داشته های خود از فناوری استفاده می کنند
همه افراد پرنفوذ تقریبا همیشه از شبکه های اجتماعی، انواع پلتفورم ها، اپلیکیشن موبایل و دیگر فناوری ها استفاده می کنند. آنها همیشه بهروز هستند و از جدیدترین نسخه ها استفاده می کنند. Alex Williams در تککرانچ یکی از افراد پر نفوذی است که در دنیای فناوری شهرت و توان بالایی دارد.
۱۸. آنها همیشه آماده هستند
بزرگ ترین تفاوت افراد بسیار قدرتمند و با نفوذ در همه حوزه ها، این است که همیشه آمادگی آغاز هر کاری را دارند. آنها از همه امکانات موجود همچون سایتها، داکیومنت، ایمیل و یادداشت ها برای انجام بهتر کارهای خود استفاده می کنند. به طور مثال، Steve Faktor فقط با چند ورق یادداشت در جلسه های کاری حضور پیدا نمی کند، بلکه همه منابع لازم برای متقاعد کردن دیگران را به همراه دارد. او یکی از بهترین مشاوران دنیا شناخته می شود.
۱۹. آنها در حال سفر نیز بسیار خلاق و پویا هستند
افراد بانفوذ عموما در حال سفر هستند و اصول پویایی در سفر را به خوبی می دانند. به طور مثال، کنفرانس های آنلاین برگزار می کنند، به صورت آنلاین روند کارهایشان را چک می کنند و ... . آنها به خوبی مدیریت زمان را می شناسند و به درستی از آن بهره می گیرند. Bryan Kramer یکی از کارشناسانی است که در حوزه فعالیت خود نواندیش و سازنده مانده است.
۲۰. آنها قدرت عمل متقابل را به خوبی درک کرده اند
همه افراد بانفوذ تاثیر عمل متقابل را به خوبی می دانند. آنها همیشه دیگران را برای کارهای نیکو تحسین می کنند و به خوبی می دانند با هر دستی بدهند، با همان دست خواهند گرفت. آنها به اطرافیان لطف و مهربانی می کنند تا در مقابل، مهربانی دریافت کنند. اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارید آن را به Ted Rubin بسپارید. او به خوبی می تواند برای شما مشتری های زیاد جذب کند.
۲۱. آنها بسیار مهربان هستند
آنها مهربانی را با ضعف اشتباه نمی گیرند. به طور مثال، پرنس دایانا یکی از این افراد است. Imelda Marcos نمونه دیگری است. Kikolani از جمله افرادی است که به طور رایگان برای سرویس های تجاری و شخصی محتوا تولید می کند. او بسیار کمک کننده و مهربان است.
۲۲. آنها بسیار پایبند اخلاق هستند
برای پول کار کردن برای شرکت های بزرگ بسیار وسوسه کننده است. اما افراد با نفوذ و قدرتمند همیشه سعی می کنند از توان و مهارت های خود بهره بگیرند و به فکر موقعیت نیستند. هنگامی که برای کمپانی ویژه ای کار می کنند، آنها رابطه خود را مطرح می کنند زیرا این کار بر اساس اصول و اخلاق است.
۲۳. آنها اعتمادسازی می کنند
بسیاری از ما نمی توانیم بدون اعتراض کارهای خود را انجام دهیم اما افراد موفق و موثر این کار را انجام می دهند. آنها بدون اعتراض در مورد محصولات، شرکت یا برند خود سعی می کنند تا آن را به بهترین و قوی ترین شکل ممکن پیش ببرند. افراد با نفوذ تاثیر پایداری و تلاش برای آنچه به آن اعتقاد دارند را می دانند و به آن ایمان دارند. Ekaterina Walters همچون زاکربرگ به اعتمادسازی اعتقادی ندارد و یکی از منابع قابل اعتماد اطلاعات به شمار می رود. او بسیار گشاده رو و صادق است و نظراتش را بی پرده بیان می کند.
۲۴. آنها کلید خاموش ندارند
Lori Ruff که با نام «لیندکدلیان دیوا» شهرت دارد همیشه به بهترین شکل ممکن همه کارها را انجام می دهد. پروفایل لینکداین او تقریبا عالی است و او از این سایت برای به اشتراک گذاری اخبار، ایده های خود و نظراتش با همکاران استفاده می کند. البته او در فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت دارد.
۲۵. آنها همیشه مدگرا هستند
این افراد می توانند گرایشات و نیازهای کوتاه مدت بازار را به سرعت تشخیص دهند و بر مبنای آن عمل کنند. این می تواند در حوزه مد، تکنولوژی یا اتومبیل باشد. آنها تاثیر این مسایل بر موفقیت بیشتر خود را به خوبی می دانند. به طور مثال، Jacob Morgan به خوبی گرایشات کاری تعیین و فالوئرهای خو را متقاعد می کند تا از آنها استفاده کنند.
ارسال نظر