شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود. این بار به بررسی کمپینهای تبلیغاتی پپسی به عنوان نزدیکترین رقیب کوکاکولا می پردازیم .
در این بخش به بررسی کمپینهای تبلیغاتی پپسی به عنوان نزدیکترین رقیب کوکاکولا می پردازیم .
آگهی تبلیغاتی با هدف حک نمودن برند و لوگوی پپسی
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : یادآوری و حک نمودن برند پپسی به عنوان ترجیح اول)
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : یادآوری و تاکید بر طبیعی بودن پپسی)
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : یادآوری و تاکید بر طبیعی بودن پپسی)
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : لذت بخش بودن با عجین کردن پپسی و تفریحات لذت بخش مثل شنا کردن در استخر)
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : لذت بخش بودن با عجین کردن پپسی و بهترین لحظات زندگی )
خلاقانه ترین تبلیغات محیطی پپسی (هدف کمپین : لذت بخش بودن با عجین کردن پپسی و موسیقی ) به همراه ایجاد امکان شنیدن موسیقی در مترو pepsiads۳
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی (هدف کمپین : ایجاد ارزش حتی برای یک قطره )
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی ( کمپین : معرفی قوطی جدید پپسی با نام mini cans )
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی ( کمپین : معرفی قوطی جدید پپسی با نام mini cans )
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی ( کمپین :ترجیح پپسی به کوکا)
در این پوستر پپسی به طرز بسیار ظریفی ترجیح و ارجحیتی برای خود نسبت به کوکا کولا ابراز می کند. قرار دادن قوطی جدید پپسی دقیقا در جای آرم و لوگوی بطری کوکاکولا
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی ( کمپین :ترجیح پپسی به کوکا)
با اینکه هیچ نشانه ای از نام کوکا وجود ندارد ولی رنگ قرمز و فرم موج روی قوطی بلافاصله کوکاکولا را در ذهن مخاطب تداعی میکند.
خلاقانه ترین آگهی های تبلیغاتی پپسی ( کمپین :ترجیح پپسی به کوکا)
معرفی محصول رژیمی جدید پپسی با نام مکس و تلقین داشتن طعم بسیار بهتر از کوکا (zero نام محصول رژیمی جدید شرکت کوکا) باز هم به چالش کشاندن کوکاکولا با نگاهی زیرکانه با شعار بهترین طعم بدون شکرMAX TASTE NO SUGAR
خلاقانه ترین تبلیغات محیطی پپسی ( کمپین :معرفی پپسی مکس)
نظر کاربران
دمشون گرم
واقعآ جالب بود