نحوه استفاده از ویدئوی لایو در اینستاگرام
هر زمان یک اپلیکیشن یا تکنولوژی جدید از راه می رسد، بازاریاب ها یکی از اولین کسانی هستند که آن را آزمایش می کنند تا بتوانند به وسیله آن محتوا خلق کنند. این به آن دلیل است که بازاریاب ها به طور مداوم سعی می کنند توجه مخاطب خود را جلب کنند و اغلب این کار به وسیله نوآورانه ترین روش های ممکن صورت می گیرد.
![نحوهی استفاده از ویدئوی لایو در اینستاگرام نحوهی استفاده از ویدئوی لایو در اینستاگرام](https://static3.bartarinha.ir/servev2/TI0OTI4ZjVjO/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg)
می گویند یک عکس به اندازه هزار کلمه حرف در خود دارد و گاهی اوقات، ویدئو بهترین پلت فورمی است که می توانید برای توضیح یک مفهوم یا آموزش یک عملکرد به مشتریانتان به کار بگیرید. ویدئوهای آموزش کوتاه یکی از پرطرفدارترین محتواهایی بودند که در سال گذشته مورد استفاده قرار گرفتند، چرا که مفید، ساده و پرکاربرد بودند. آیا شما هم آماده اید که به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تان به تولید ویدئو بپردازید؟ ما در این مقاله ایده ها و تمریناتی به شما می دهیم تا بتوانید فیلم هایی تولید کنید و سپس آنها را در برنامه بازاریابی تان بگنجانید.
ایده هایی برای بازاریابی ویدئویی
بسیاری از بازاریاب ها می دانند که باید به تولید ویدئو بپردازند، اما وقتی که می خواهند این کار را شروع کنند، نمی دانند باید دقیقا چه کار کنند. به همین خاطر ایده هایی را گردآوری کرده ایم که هم می توانید آنها را برای ویدئوهای زنده (لایو) و هم ویدئوهای از پیش ضبط شده به کار بگیرید.
ایده هایی برای ویدئوهای از پیش ضبط شده
۱. به صورت گروهی و به همراه اعضای تیمتان به مشتریان جدید خود خوشامد بگویید یا از خریدشان تشکر کنید.
۵. ابتدای هر فصل ویدئویی پرانرژی برای سلام و عرض ادب کردن به مخاطبان بسازید.
متوسط
1. ویدئوهای آموزشی طولانی تر در مورد محصول گرفته یا آموزش روی تخته وایت برد را امتحان کنید.
۲. فیلمی کوتاه در مورد شرکت خود، ماموریتی که دارید و نگرشتان بگیرید.
3. با افراد مشهوری که در حیطه شما مشغول به کار هستند، مصاحبه کنید و فیلم بگیرید.
۴. از برخی مشتریان خود به صورت تصادفی دعوت کنید به دفتر کار شما بیایند و در مورد تجربه شان در استفاده از محصولات شما صحبت کنند.
5. ویدئوهای قبل و بعد بسازید و در آن، تغییر حاصل شده بعد از استفاده از محصولتان را نمایش دهید.
پیشرفته
۱. فیلمی کامل در مورد معرفی و استفاده از محصول خود تهیه کنید.
2. پست های وبلاگتان را به ویدئوهای کوتاه و آموزشی تبدیل کنید و آن فیلم را در زیر آن پست قرار دهید.
۳. با اعضای کلیدی مجموعه مصاحبه و فیلم تهیه کنید.
4. برای هرکدام از فراخوان هایی که در سایتتان گذاشته اید، ویدئو بسازید (برای قسمت «تماس با ما»، «استفاده از دوره آزمایشی رایگان» و «ما را به دوستانتان معرفی کنید و اعتبار رایگان بگیرید»)
ایده هایی برای ویدئوهای لایو
۱. از ویدئوهای لایو فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر برای فیلمبرداری از همایش هایی استفاده کنید که شما، مدیرانتان یا مدیرعاملتان در آن شرکت کرده اید.
ارسال نظر