۵۹۰۶۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رانندگی بدون پیامک!

با وجود اینکه رابطه خطر‌آفرینی بین رانندگی و فرستادن پیامک وجود دارد، اما بسیاری از مردم جهان علی‌رغم آگاهی نسبت به این امر،‌ حین رانندگی این کار را انجام می‌دهند، به همین دلیل نیز برخی از پیام‌های مربوط به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به موضوع مذکور اختصاص پیدا کرده است ...

وب سایت شنبه: با وجود اینکه رابطه خطر‌آفرینی بین رانندگی و فرستادن پیامک وجود دارد، اما بسیاری از مردم جهان علی‌رغم آگاهی نسبت به این امر،‌ حین رانندگی این کار را انجام می‌دهند، به همین دلیل نیز برخی از پیام‌های مربوط به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به موضوع مذکور اختصاص پیدا کرده است ...
رانندگی بدون پیامک!
از طرفی بسیاری از برندهای معروف اتومبیل جهان نیز نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نبوده و پیام‌های قابل توجهی را در رابطه با این موضوع به مخاطبان خود ارائه می‌دهند که این پیام‌ها در عین حال که یک پیام مربوط به رعایت قوانین رانندگی محسوب می‌شوند، می‌توانند یک پیام تبلیغاتی نیز به شمار روند که نام برند مذکور را در راستای اهداف متعالی‌تر، به مردم معرفی می‌کنند.
برند آئودی که یکی از نام‌های تجاری برجسته و معروف خودرو در سطح جهان به شمار می‌رود، اخیرا با همکاری آژانس تبلیغاتی معروف ساعتچی که از جمله شرکت‌های برجسته بازاریابی جهان محسوب می‌شود، در زمینه مسئله مذکور، یعنی فرستادن پیامک ‌حین رانندگی، یک کمپین خلاقانه راه‌اندازی کرده‌ که به مخاطبان خود، خطر چنین عملی را گوشزد می‌کند.
از آنجایی که استفاده از گوشی تلفن همراه و خصوصا فرستادن و یا خواندن پیامک، باعث حواس‌پرتی رانندگان و محدود‌شدن دایره دید آنها می‌شود، کمپین مذکور نیز با ارائه دو پیام تصویری، نشان می‌دهد که ‌حین انجام چنین کاری، درک راننده از میزان فاصله‌ها محدود شده و در نتیجه فاصله خود را تا موانع موجود کمتر می‌بیند و یا حتی می‌توان گفت که بسیاری از موانع را نمی‌بیند؛ به همین خاطر نیز احتمال بروز حوادث ناگوار بالاتر می‌رود.
همچنین این پیام تصویری با نشان دادن صفحه تلفن همراه در وسط جاده پیش روی راننده، به خوبی نشان می‌دهد که در صورت چنین اقدامی تا چه حد دایره دید راننده محدود شده و در نتیجه فرعی‌ها و یا موانع احتمالی از دید وی مخفی می‌مانند.
از آنجایی که در تصاویر مذکور، مخاطب از زاویه دید راننده جاده را می‌بیند، کاملا مشخص می‌شود که بخش زیادی از منطقه پیش روی آنها توسط تلفن‌های همراه گرفته شده و راننده به جای دیدن بخش اعظم جاده، تلفن همراه خود را می‌بیند.
لازم به ذکر است که در فرستادن پیام‌های تبلیغاتی که اهداف انسان‌دوستانه و اجتماعی دارند، نیاز به درگیر کردن مخاطب به لحاظ عاطفی، بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد؛ بر همین اساس نیز در تصاویر مذکور، در بالای صفحه نمایش تلفن همراه، نام مادر دیده می‌شود که نشان‌دهنده این نکته است که پیامک‌های راننده به مادرش ارسال می‌شود؛ در ناخودآگاه این پیام علاقه مادر و فرزندی نیز نهفته است که در صورت بروز یک حادثه دلخراش، مطمئنا یک مادر ناراحت و غمگین خواهد شد.

تبلیغ چاپی مورد نظر در عین حال که یک پیام اخلاقی و اجتماعی مهم در راستای فرهنگ‌سازی جوامع محسوب می‌شود، به طور ناخودآگاه نام برند آئودی را نیز در بین مخاطبان خود پررنگ‌تر کرده و برند مذکور را به عنوان یک تولیدکننده ایمن معرفی می‌کند، چراکه توجه به امنیت سرنشینان یک خودرو، به عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار، در پیام مذکور نهفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج