۵۴۱۰۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دیجیتال مارکتینگ از سیر تا پیاز (۱)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی روشی از بازاریابی است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به استفاده کنندگان دسترسی پیدا کرده و آنان را به مشتری مبدل میسازد.

وب‌سایت مازلو - شادی پناهی: دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی روشی از بازاریابی است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به استفاده کنندگان دسترسی پیدا کرده و آنان را به مشتری مبدل میسازد.

انواع دیجیتال مارکتینگ:

فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شامل اقدامات زیر است:

  • بهینه سازی موتور جستجوگر یا همان سئو (SEO)
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی از طریق تاثیرگذاری
  • اتوماسیون محتوا
  • مانورهای بازاریابی (Campaign Marketing)
  • تجارت الکترونیک(e-commerce)
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات نمایشی (بنری و کلیکی)
  • کتابهای الکترونیکی
  • دیسکتهای نوری و دیسکت های بازی
  • سایر فرم های رسانه های دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ از سیر تا پیاز (1)

بعلاوه دیجیتال مارکتینگ را میتوان به سایر کانال های غیر اینترنتی رسانه های دیجیتال مانند تلفن های همراه (SMS, MMS)، خدمات پاسخ دهی تلفنی و یا متن پیام گونه تلفن در حالت انتظار نیز گسترش داد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ؟

در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این نوع بازاریابی، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد.

در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم پیام بسیار جذابی طراحی کرد که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق جایگاه خود را در فضای مجازی ارتقا داد.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

  • بهینه سازی موتور جستجوگر (سئو،Search Engine Optimization)، فرآیندی را گویند که سبب بیشتر دیده شدن یک وب سایت یا صفحه وب در جریان استفاده مجانی از یک موتور جستوجوگر است که معمولا بدان نتایج طبیعی یا اکتسابی گویند.
  • بطور کلی هر اندازه که در موقع استفاده از موتورهای جستجوگر، صفحه یا سایت مورد جستجو زودتر و یا در رده های بالاتر ظاهر شود، مراجعه کننده بیشتری را بخود جذب خواهد کرد.
  • سئو ممکن است اهداف مختلفی را برای جستجو مورد استفاده قرار دهد مانند جستجوی تصویر، جستجوی مکانی، جستجوی ویدیو یا آکادمیک یا جستجوی اخبار.

نکات مهم دیجیتال مارکتینگ:

۱. مهم تر از تعداد ، کیفیت بازدید کنندگان است. یادتان باشد که همه مشتری شما نیستند!

۲. در کمپین دیجیتال مارکتینگ، فقط به دنبال اعداد و ارقام نباشید. زیرا دیجیتال مارکتینگ یک هدف نیست! یک وسیله و ابزار کمکی برای رسیدن به هدف است.

۳. تعداد تعاملات یعنی تعداد لایک ها، نظر ها، به اشتراک گذاری ها حائز اهمیت است و این موضوع است که نهایتا به ارتقاع برند و فروش بیشتر شما کمک می کند.

۴. توجه به این نکته مهم است که هدف دیجیتال مارکتینگ افزایش تعاملات کاربران در وب سایت و شبکه های اجتماعی است. و در نهایت باید منجر به کسب درآمد و بازگشت هزینه های دیجیتال مارکتینگ شود.

۵. نکته ی مهم دیگر این است که بهینه سازی فقط برای وب سایت ها نیست بلکه برای تمامی کمپین های دیجیتال مارکتینگ، از جمله شبکه های اجتماعی است.
ادامه دارد…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج