۵۲۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چگونه قبض آب را ارزان كنيم؟

هر خانواده‌اي در تابستان بيشتر آب مصرف مي‌كند. براي اين‌كه بتوانيد در مصرف آب صرفه‌جويي كنيد و با ديدن قبض آب منزل‌تان شوكه نشويد، از اين روش‌ها استفاده كنيد

چگونه قبض آب را ارزان كنيم؟

چگونه قبض آب را ارزان كنيم؟

  • زمان مسواك زدن شير آب را ببنديد: لازم نيست شير آب در چند دقيقه‌اي كه شما مسواك مي‌زنيد باز باشد. با اين كار شما چندبرابر آب مصرف مي‌كنيد. شما فقط در انتهاي مسواك زدن به آب نياز داريد.
  • همراه‌تان آب ببريد: خريد يك بطري آب معدني هر روز هزينه‌اي روي دست شما مي‌گذارد. به جاي اين كار مي‌توانيد يك قمقمه براي خودتان بخريد، آن‌را پر از آب كرده و در فريزر بگذاريد. با اين روش شما در تمام روز آب خنك داريد.
  • شير آب كم‌مصرف نصب كنيد: در بازار دوش‌ها و شیرهایی هست كه آب را با هوا قاطی می‌كنند و بیرون می‌دهند. با خرید آن‌ها شما تا حد زیادی در مصرف آب صرفه‌جویی می‌كنید.
  • صبح زود به گیاهان آب دهید: اگر سر ظهر باغچه یا گلدان‌های‌تان را آب دهید، مقدار زیادی از آن سریع تبخیر می‌شود. بهتر است كارهای آبیاری‌تان را اول صبح یا آخر شب انجام دهید و برای آبیاری به جای شلنگ از آب‌پاش استفاده كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج