۴۰۴۵۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تأثیر بکهام و هارت برای کلیپ تبلیغاتی اچ اند ام

حضور چهره‌های معروف سینمایی و یا ورزشی در یک کلیپ تبلیغاتی می‌تواند تأثیر زیادی روی مخاطبان خود بگذارد و راهکار فوق، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که بسیاری از برندهای معتبر جهان از آن استفاده می‌کنند.

وب‌سایت شنبه: حضور چهره‌های معروف سینمایی و یا ورزشی در یک کلیپ تبلیغاتی می‌تواند تأثیر زیادی روی مخاطبان خود بگذارد و راهکار فوق، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که بسیاری از برندهای معتبر جهان از آن استفاده می‌کنند.
تأثیر بکهام و هارت برای کلیپ تبلیغاتی اچ اند ام
اخیرا برند اچ‌اندام (H&M)که یکی از برندهای معروف خرده‌فروشی پوشاک در سطح جهان به‌شمار می‌رود، در اقدامی خلاق، یک کلیپ طنز تبلیغاتی ساخته است که دو چهره معروف سینمایی و ورزشی در آن ایفای نقش می‌کنند؛ کوین هارت، که یکی از چهره‌های شناخته‌شده سینمایی محسوب می‌شود و مضمون بیشتر کارهایش طنز بوده و دیوید بکهام، که یک فوتبالیست برجسته به‌شمار می‌رود و برای اکثر مردم جهان شناخته شده است.
آنچه در کلیپ مذکور حائز اهمیت است، جنبه بالای طنز آن است، به‌طوری که در آغاز کلیپ، مدیر برنامه‌های بکهام تلفنی به او می‌گوید که کوین هارت قرار است مدتی پیش او بیاید تا بتواند نقش او را در فیلم‌هایش بازی کند و این درحالی است که هنوز، بکهام از شوک این خبر بیرون نیامده، هارت در کنارش قرار گرفته و صمیمانه او را در آغوش می‌گیرد.
در ادامه کلیپ مذکور، این دو شخصیت را می‌بینیم که با پوشش برند اچ‌اند‌ام، در کنار یکدیگر قرار گرفته و هارت سعی در تقلید حرکات بکهام دارد؛ روند مذکور تقریبا تا پایان کلیپ با حالتی طنزگونه ادامه می‌یابد و در نهایت نیز موفقیت هارت را در بازی کردن نقش بکهام از طریق مدیر برنامه‌هایش، گوشزد می‌کند.
کلیپ مذکور از چند خصیصه عمده برای ارائه یک تبلیغ خلاق برای محصولات اچ‌اند‌ام برخوردار است؛ اول اینکه دو شخصیت محبوب و قابل استناد مردم در آن ایفای نقش کرده و همین مسئله باعث جذب مخاطبان بسیاری به‌سوی آن می‌شود، از طرفی صبغه طنزآمیز کلیپ مذکور نیز تا حد زیادی مخاطبان را به دیدن آن و یا حتی به‌اشتراک‌گذاری آن متمایل خواهد کرد.
همچنین پوشش واحدی که این دو شخصیت در مراحل مختلف کلیپ دارند نیز بر تأثیرگذاری دیداری برند اچ‌اند‌ام بی‌تأثیر نیست و چشم مخاطبان را با محصولات این برند، بیشتر مأنوس می کند.
شایان ذکر است که از دیگر استراتژی‌های تبلیغاتی که در ادامه پخش کلیپ مذکور شکل گرفته، اقدامی است که دیوید بکهام در صفحه اینستاگرام خود انجام داده و تصاویر خودش و هارت را با لباس‌هایی که در کلیپ بر تن داشته‌اند، قرار داده است که این اقدام نیز به‌نوبه خود، تأثیر زیادی بر مخاطبان خواهد داشت و خصوصا طرفداران بکهام را بیشتر به‌سمت استفاده از محصولات اچ‌اند‌ام، ترغیب خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج