۳۴۷۰۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فروشنده‌هایی که مغز شما را شستشو می دهند

برخی مواقع انسان‌ها چیزهایی را می‌خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است!

وب سایت اقیانوس آبی: برخی مواقع انسان‌ها چیزهایی را می‌خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر می‌گذارد و شما را وادار به خرید می‌کند.

اما این تکنیک‌ها چه چیزهایی هستند؟

۱. اغلب انسان‌های تصمیمات احساسی می‌گیرند

فروشنده‌هایی که مغز شما را شستشو می دهند

آن‌ها بر اساس احساسات، نیازها و عواطف خود تصمیم می‌گیرند نه بر اساس منطق و فکر. وقتی شما دارید چیزی را می‌فروشید، باید سعی کنید روی احساسات طرف مقابل تأثیر بگذارید.

۲. انسان‌ها به دنبال ارزش هستند

ارزش کالای شما بستگی به چیزی دارد که می‌فروشید. شما باید ارزش کالای خود را به نحوی بیان کنید که مشتری بداند در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کند کالایی دریافت می‌کند که برای او منفعت زیادی دارد و هزینه بیجا پرداخت نکرده است.

۳. برای آن‌های مثال بزنید

انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و علاقه زیادی به تأیید شدن دارند. در نتیجه هنگام فروش کالا استفاده از این موارد را فراموش نکنید: اعلام تعداد افرادی که این کالا را خریده‌اند، نشان دادن نظر مشتریان و میزان رضایت آن‌ها و …

۴. شما نباید افراد را مجبور به کاری کنید

فروشنده‌هایی که مغز شما را شستشو می دهند

شما می‌توانید افراد را ترغیب به خرید کنید، می‌توانید احساس نیاز آن‌ها را برانگیزید تا از شما خرید کنند، اما هرگز نباید آن‌ها را مجبور کنید تا از شما خرید کنند چون با اینکار آن‌ها نه تنها از شما خرید نمی‌کنند بلکه هرگز به فروشگاه شما باز نخواهند گشت.

۵. مردم عاشق خرید کردن هستند

مردم علاقه خاصی دارند تا محصولات جدید را بخرند اما هرگز دوست ندارند فریب بخورند. پس به‌جای اینکه سعی کنید به آن‌ها بفروشید سعی کنید آن‌ها را راهنمایی کنید که آیا کالا برای آن‌ها مفید است یا نه؟ با اینکار اعتماد آن‌ها افزایش می‌یابد و فروش خودبه‌خود اتفاق می‌افتد.

۶. مردم همیشه به دنبال چیزهای مشخصی هستند

عشق، سلامتی، راحتی، آرامش و شکوه چیزهایی هستند که اکثر مردم به دنبال آن هستند. پس سعی کنید هنگام فروش یکی از این موارد را به مشتری خود یادآوری کنید مثلاً بگویید با خرید این کالا همه عاشق شما می‌شوند یا با خرید این کالا شما می‌توانید کارهای خود را خیلی راحت‌تر انجام دهید.

۷. انسان‌ها دوست دارند قبل از خرید ببینند، لمس کنند، بشنوند، مزه کنند یا بو کنند

فروشنده‌هایی که مغز شما را شستشو می دهند

برخی افراد هرگز از اینترنت خرید نمی‌کنند چون آن‌ها نمی‌توانند کالای مورد نظر خود را لمس کنند. در بقیه موارد هم هرچه دسترسی مشتری بیشتر باشد احتمال خرید نیز افزایش می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج