تبلیغات برتر جهانی (۸)
اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.
اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.
۱- لاستیک کنتیننتال Continental
Concept (مفهوم) : دوام همیشگی (حتی لاستیکهای فرسوده کنتیننتال که برای تاب بچه ها استفاده شده را برده اند).
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Longer Lasting Tires
Technique (روش و تکنیک) : طنز
۲- پوشک بچه Pampers
Concept (مفهوم) : راحتی و احساس آرامش
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Baby Comfort
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش برای محصول
۳- مایع ظرفشویی quix
Concept (مفهوم) : نهایت راحتی
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Happy mother's day
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه و طنز (شستن با این محصول براحتی استفاده از ظروف یکبار مصرف است)
۴- سایت اینترنتی قرآن www.quran.com
Concept (مفهوم) : خواندن قرآن الکترونیکی
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با وجوه اشتراک (ایده ای بسیار خلاق و زیبا)
۵- غذای آماده SHEETZ
Concept (مفهوم) : کیفیت خوب = ایجاد رضایت
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Fresh food made to order
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با لحظات خوش زندگی
۶- چاقوی آشپزخانه Sia huat knives
Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز
Slogan (شعار تبلیغاتی) : For the sharpest knives
Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی
۷- لندروور LANDROVER
Concept (مفهوم) : دیدن عجایب و سرزمینهای دست نیافتنی با لندرور
Slogan (شعار تبلیغاتی) : GO BEYOND
Technique (روش و تکنیک) : طنز و اغراق
۸- راهنمای مشاغل YELLOW PAGE
Concept (مفهوم) : بدست آوردن راهنمایی برای هر چیزی
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (ایده ای بسیار خلاقه و قابل تامل)
Brand Irony -9 ( تبلیغات استهزا آمیز یا تبلیغات منفی در کشور هند)
Concept (مفهوم) : تبلیغ منفی یا استهزا آمیز
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
نظر کاربران
گرافيستاشون واقعا باسوادن