پاناسونیک بازاریابی اینترنتی را برگزید
شرکت پاناسونیک تصمیم گرفته است تا سال آینده بخش عمده ای از شصت میلیون پوند بودجه بازاریابی خود را در انگلستان به فعالیتهای دیجیتالی اختصاص دهد. مدیران این شرکت تولید کننده وسایل الکترونیکی معتقد هستند که بازاریابی اینترنتی بهترین راه برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری و به حداقل رساندن ضایعات است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing Week، مدیران این شرکت تولید کننده وسایل الکترونیکی معتقد هستند که بازاریابی اینترنتی بهترین راه برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری و به حداقل رساندن ضایعات است.
" اندرو دنهام " مدیر بازاریابی این شرکت می گوید که اجرای یک سری برنامه های ویژه برای سال آینده قطعیت یافته و تمام انواع ارتباطات در حد تعادل در آنها لحاظ خواهد شد.
این رویکرد جدید با استفاده از انواع مختلف رسانه های دیجیتالی با نسبتهای متفاوت ابلاغ پیام به مخاطب را از طرق مطلوب مد نظر قرار داده است.
هدف از این کار ارزیابی دقیق از میزان بازده سرمایه گذاری است. بنابراین در استفاده از اشکال مختلف ارتباطات تلاش برای ارزیابی ضایعات و به حداقل رساندن آنها انجام می شود.
جدیدترین کمپین تبلیغاتی پاناسونیک به تبلیغ فناوری ۳D با تمرکز بر روی تلویزیون، سینما و اقدامات حمایتی می پرداخت.
تقریبا پانزده درصد از سرمایه گذاری دیجیتالی به بررسی نوآوری هایی ارائه شده در این حوزه اختصاص خواهد یافت. بخشی از آن تبلیغات برای تلویزیونهای 3D Viera را شامل می شود.
منبع : MBAnews
ارسال نظر