رشد ۶۰ درصدی استفاده از آگهی های دیجیتالی در سال ۲۰۱۰
استقبال تولید کنندگان از تبلیغات دیجیتالی روز به روز در حال افزایش است. بر این اساس استفاده از تبلیغات دیجیتالی در فاصله بین ژانویه تا سپتامبر سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شصت درصد افزایش داشته است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت DM Marketing استقبال تولید کنندگان از تبلیغات دیجیتالی روز به روز در حال افزایش است. بر این اساس استفاده از تبلیغات دیجیتالی در فاصله بین ژانویه تا سپتامبر سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شصت درصد افزایش داشته است. به این ترتیب تعداد شرکت های تبلیغ کننده در وب سایت های اینترنتی رشد بیست و پنج درصدی را تجربه کرده است. با این وجود فروشندگان کالا در کنار آن از تبلیغات مستقیم در قالب نسخه های چاپی نیز بهره می برند.
فروشندگان فعال در بخش تبلیغات دیجیتالی تلاش می کنند تا مشتریان را به سوی وبسایتهای خود جذب کنند. پخش دیجیتالی آگهی های بازرگانی در سایت های اینترنتی در فصل تعطیلات در جلب توجه مشتریان بسیار مفید و موثر است.
به نظر می رسد که تبلیغات اینترنتی راهی جدید برای استفاده از ایده های تولید کنندگان و فروشندگان مختلف در راستای افزایش میزان فروش آنها به شمار می رود. در این میان کسانی که برای یافتن کالای دلخواه خود به وب سایت یک فروشگاه مراجعه می کنند، علاقه بیشتری نسبت به خرید آن خواهند داشت.
ارسال نظر