آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۹۷۲۱۶
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

داستان نابودی پورشه و بی ام و در ۳ ثانیه!

شبکه های اجتماعی با دامن زدن به شایعات، صبح دیروز از کشته شدن فرزند امیر قلعه نویی و فرزاد حسنی خبر داده بودند.

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!





روزنامه هفت صبح - آزاده خانی: صبح دیروز بار دیگر برخی کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار شایعاتی دامن زدند که در ادامه آن خبر فوت مجری مشهور سیما روی خط خبرگزاری ها و رسانه ها قرار گرفت. خاموش بودن گوشی چهره معروف سیما و سکوت خانواده این مجری هم باعث دامن زدن به این خبر و دست به دست شدن آن در انواع و اقسام گروه ها و شبکه های اجتماعی شد.

بازار داغ شایعه پردازی درباره فوت آقای مجری در حالی ادامه داشت که ارسال تصاویر وحشتناک یک تصادف خونین دیگر در خیابان شریعتی و انتشار عکس های خودروی سواری پورشه زردرنگی که پلاکش برای طرفداران آبی پوش مستطیل سبز خیلی آشنا بود، خبر فوت پسر بزرگ مربی آبی پوش ها را بر سر زبان ها انداخت. رفته رفته این شایعا گسترش پیدا کرد و این بار مرگ پسر قلعه نویی دستخوش تیترها و خبرهای حوادث شد.

خبر این بود: «صبح روز دوشنبه و در یک تصادف مرگبار در اتوبان همت شش نفر از هموطنان کشته و مجروح شدند.» در تایید خبر این تصادف مرگبار و ربط آن به مرگ مجری مشهور تلویزیون بازار شایعه ها همچنان داغ بود. تصادف اتوبان همت به قدری وحشتناک و خونین بود که کسی باورش نمی شد خودروهای لوکس و خوش سیمایی که مورد اعتنای ویژه ماشین بازهای مرفه هم هستند در تصادف به مشتی آهن پاره تبدیل شده بودند.

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!

این تصادف وحشتناک ساعت ۳۵ دقیقه بامداد دوشنبه در مسیر شرق به غرب اتوبان شهید همت، روی پل یادگار به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه ب ام و با چهار سرنشین مرد که سقف آن باز بود، به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و بعد از برخورد با گاردریل، جدول و یک دستگاه پرشیا در محل متوقف شده بود.

هر چهار سرنشین این خودرو به بیرون پرتاب شده بودند به گونه ای که یکی از آنها از روی اتوبان همت به اتوبان یادگار افتاده بود. با شروع امدادرسانی به مصدومان مشخص شد دو نفر از آنها جان خود را از دست داده اند و دو نفر دیگر که شدیدا آسیب دیده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.

در بین نفراتی که در تصادف مرگبار اتوبان همت حضور داشته اند نام یکی از قهرمانان اتومبیلرانی ایران هم به چشم می خورد. حمیدرضا کمانی قهرمان کلاس آزاد ایران در تصادف اتوبان همت جان خود را از دست داد.

روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی هم این خبر را تایید کرده است. حمیدرضا کمالی (راننده کرجی) عضو تیم ملی اتومبیلرانی و قهرمان سال گذشته کلاس آزاد ایران بود که دراین حادثه جان خود را از دست داد.

خبر فوت پسر آقای مربی

ساعاتی پس از انتشار این خبر، خبر دیگری روی شبکه های اجتماعی مخابره شد مبنی بر اینکه پسر امیر قلعه نویی جزو یکی از سرنشینان خودرو پورشه بوده است.

ساعت ۴:۵۰ بامداد دوشنبه گذشته حادثه خودرویی در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به پل صدر اعلام شد. در محل حادثه یک دستگاه پورشه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با جدول ها و درخت های کنار خیابان برخورد کرده و بعد از طی مسافتی در محل متوقف شده است.

هنگامی که آتش نشان ها به محل حادثه رسیدند، دو سرنشین این خودرو که یک خانم و آقای جوان بودند که بیرون خودرو بودند اما مشخص نبود خود آنها نسبت به خروج از خودرو اقدام کرده اند یا شهروندان این کار را انجام داده اند. پس از معاینات لازم معلوم شد خانم ۲۳ ساله جان خود را از دست داده و مرد شدیدا دچار آسیب شده است که به مرکز درمانی منتقل شد.

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!

پس از رسیدن ماموران به محل حادثه و با استعلامی که آنها از مرکز می گیرند متوجه می شوند که خودروی پورشه متعلق به هوتن قلعه نویی، پسر سرمربی استقلال است. همین اتفاق باعث شد تا شایعه درگذشت پسر قلعه نویی دهان به دهان بچرخد و در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر شود.

اما نکته اینجاست که هوتن قلعه نویی در سلامت کامل به سر می برد و باید گفت که او خودروی خودش را به شخص دیگری فروخته بوده و چون هنوز کارهای نقل و انتقال سند را انجام نداده است باعث شده تا این شایعه به وجود بیاید که فرد فوت شده پسر سرمربی استقلال است.

هوتن قلعه نویی در گفتگو با خبرگزاری برنا در این باره می گوید: «چند روز پیش پورشه زردرنگم را به فردی فروختم که متاسفانه او با این ماشین چپ و فوت کرده است.»

این شایعه در ادامه به کشته شدن فرزاد حسنی در این تصادف نیز گسترش پیدا کرد. خبرها حاکی از این بود که فرزاد حسنی در یک تصادف رانندگی در محور سمنان کشته شده است.

این شایعه نیز اندکی بعد تکذیب شد. سرهنگ حسن خسروجردی فرمانده پلیس راه سمنان توضیح داد که «چنین سانحه رانندگی در هیچ کدام از محورهای این استان روی نداده و هیچ خبری دال بر مرگ این مجری تلویزیون در جاده های این استان گزارش نشده است.»

وی گفت: «خوشبختانه چنین تصادفی با ویژگی هایی که مطرح شده نه تنها در امام آباد دامغان بلکه در هیچ کدام از محورهای استان سمنان رخ نداده است.»

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!

همچنین یی از مسئولان بیمارستان ولایت دامغان هم اعلام کرده است، مرگ فرزاد حسنی، مجری نام آشنای تلویزیون در دامغان و انتقال وی به این بیمارستان کذب محض است.

وی با بیان اینکه امام آباد در حومه شهر دامغان واقع شده و همه مجروحان و فنتی های این منطقه به بیمارستان ولایت منتقل می شوند، افزود: «در لیست فوتی ها و مجروحان دو روز اخیر این بیمارستان چنین نامی وجود ندارد.»

فریبرز گلین، تهیه کننده برنامه «موسیقی من» که فرزاد حسنی اجرای برنامه اش را برعهده دارد هم گفت: «خبر فوت فرزاد حسنی دروغ است و به طور کامل این خبر را تکذیب می کنم.» با توجه به این شرایط لزوم توجه و اهمیت دان به منابع خبری در شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر احساس می شود.

سرعت زیاد و نبستن کمربند

سرهنگ حسن عابدی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ضمن تشریح علت تصادف بامدادی دو خودروی پورشه ۲۰۱۵ و ب ام و ۲۰۱۰ با اشاره به وقوع دو حادثه راننندگی برای دو خودروی لوکس در دو نقطه از پایتخت اظهار کرد: «حادثه نخست در ساعت ۳۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام رخ داد که در پی آن یک سواری ب ام و مدل ۲۰۱۰ با سقف کروک دچار حادثه شده و متاسفانه دو سرنشین در محل حادثه جان خود را از دست داده اند.»

وی در توضیح بیشتر این حادثه افزود: «این خودرو که متاسفانه سرنشینان آن کمربند ایمنی خود را نیز نبسته اند، هنگام حرکت از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل، دو سرنشین آن از دهانه پل به بزرگراه یادگار امام سقوط کردند.»

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دلیل پرتاب شدن سرنشینان خودرو به بیرون را نبستن کمربند ایمنی و نیز کروک بودن سقف وسیله نقلیه اعلام کرد و افزود: «پس از حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مشخص شد که بی احتیاطی به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه باعث بروز این حادثه شده است.»

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!

عابدی ادامه داد: «چرایی بی احتیاطی دراننده و سرنشینان جلو در عین حرکت در دست بررسی است.» به گفته وی تمامی سرنشینان این خودرو آقا بوده اند.

پورشه بدنه محکمی ندارد

به دنبال انتشار این خبر برخی از مخاطبان با اشاره به بالا بودن مدل خودروهای آسیب دیده از بروز چنین حادثه ای ابراز تعجب کرده بودند که جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: «بالا بودن مدل یک خودرو دلیلی بر این نمی شود که در صورت بروز هر نوع حادثه ای، راننده و سرنشینان جان سالم به در ببرند. در این حوادث نحوه برخورد، محل برخورد، سرعت و ... از عوامل مهم است که تاثیرگذار است.»

عابدی با اشاره به حضورش در محل حادثه عنوان کرد: «سواری پورشه برخلاف قیمتی که دارد، بدنه محکمی ندارد. درخصوص حادثه برای خودروی ب ام و نیز استفاده از کمربند ایمنی موضوع مهمی بود که سرنشینان آن رعایت نکردند. همچنین کروک بودن (بدون سقف) عامل دیگری شد تا سرنشینان به بیرون پرتاب شوند.»

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست هنگام رانندگی به ویژه در ساعات پایانی شب که معابر خلوت است، سرعت مجاز را رعایت کرده و از انجام حرکات نمایشی با خودرو و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

وی افزود: «صحبت با تلفن همراه، شوخی راننده و سرنشینان با یکدیگر و مواردی از این دست از جمله مواردی است که احتمال بروز حادثه را در حین رانندگی افزایش می دهد.»

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان درباره جزییات بیشتر این حادثه و همراه داشتن گواهینامه از سویدو راننده اظهار کرد: «مدارک و دیگر جزییات این حادثه در حال بررسی است.»

داستان نابودی پورشه و بی ام و در 3 ثانیه!

راننده زن پورشه در دم جان باخت

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین به حادثه تصادف بامدادی دیگر پایتخت در خیابان شریعتی که خبر فوت پسر امیر قلعه نویی را دامن زد هم می گوید: «یک دستگاه پورشه مدل ۲۰۱۵ در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی بود که بعد از تقاطع خیابان سهیل، خودرو از مسیر خود منحرف شده و با جدول ها و درخت های کنار خیابان شریعتی برخورد کرده است.»

عابدی با بیان اینکه رانندگی پورشه را خانمی حدودا ۲۰ ساله برعهده داشت، عنوان کرد: «آقایی ۲۱ ساله نیز دیگر سرنشین این خودرو بود که متاسفانه در پی این حادثه، راننده جان خود را از دست داده و مرد جوان نیز به شدت مصدوم شد.»

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: «بی توجهی و بی احتیاطی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده علت وقوع این حادثه بوده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتی عکس فرزاد حسنی رو هم میبینم حس بدی بهم دست میده راستش

    • امیر

      بطور حتم راننده پورشه با سن بیست سال دارای گواهینامه کیلویی بوده است وتجربه کافی در رانندگی نداشته است.قابل توجه راهور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج