۱۷۸۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خانه دوست داشتنی من

فروشگاه کتاب و محصولات صوتی و تصویري

خانه دوست داشتنی من، این ماه به سراغ کتاب فروشی‌ها رفته تا با تغییراتی در طراحی و سرویس‌های هوشمند، آنها را به روز کرده و جذابیت شان را افزایش داده تا راه جدیدی برای جلب مشتریان خود ایجاد کند.

فروشگاه کتاب و محصولات صوتی و تصویري

فروشگاه کتاب و محصولات صوتی و تصویري

برترین ها: خانه دوست داشتنی من، این ماه به سراغ کتاب فروشی ها رفته تا با تغییراتی در طراحی و سرویس ‌ های هوشمند، آنها را به روز کرده و جذابیت شان را افزایش داده تا راه جدیدی برای جلب مشتریان خود ایجاد کند. این سرویس ‌ ها عبارتند از :

  • سیستم یکپارچه امنیتی هوشمند (ISIS)
  • سیستم یکپارچه موسیقی هوشمند (IIMS)
  • سیستم یکپارچه صوتی و تصویری هوشمند (IIAVS)
  • سیستم پانل و میز لمسی هوشمند (SMART TABLE)

برای آشنایی بیشتر با این دسته از خدمات و سرویس ‌ های هوشمند سازی ساختمان، شرح مختصری بر آنها خواهیم داشت :

سیستم یکپارچه امنیتی هوشمند (ISIS)

برای تامین امنیت سرویس ‌ های دزدگیر، سیستم حفاظت تصویری و سیستم اعلام حریق پیشنهاد شده است. در زمان تعطیلی فروشگاه، سیستم امنیتی به حالت فعال درآمده و از طریق سنسورهای حساس به حرکت، هرگونه حرکتی را در زاویه دید خود تشخیص خواهد داد .

در صورت شناسایی حرکت، سنسور مربوطه از طریق ارتباط بی ‌ سیم با دستگاه مرکزی سیستم را از وجود تغییراتی در محیط با خبر کرده و سیستم آژیر خطر و فلاشر را روشن کرده، همینطور با شماره ‌ های از پیش تعریف شده در سیستم تماس گرفته و مورد را با پخش پیام صوتی به اطلاع خواهد رساند .

در صورت تمایل و امکان در شبکه سیم‌کشی ساختمان، می ‌ توان سنسورهای حرکتی سیستم امنیتی را به کلید برق متصل كرده تا در صورت تشخیص حرکت، آن محوطه روشن شود .

با نصب دوربین ‌ های مدار بسته می ‌ توان به صورت زنده تصاویر فروشگاه را در هرجای دنیا به‌صورت امن مشاهده کرده و آنها را در سرور محلی ذخیره کرد. برای این منظور نیاز به تامین سرور با حجم زیادی حافظه به همراه یک دستگاه Zip-Drive است که برای تهیه نسخه پشتیبان می توان از فایل ‌ های ذخیره شده استفاده كرد .

برای این پروژه از سیستم اعلام حریق استفاده خواهد شد تا در صورت بروز حریق پیش از شیوع آن به نقاط دیگر هشدار داده و مسئولین را از این خطر مطلع سازد. برای این سیستم دو روش تشخیص حریق پیشنهاد می شود. یکی استفاده از سنسورهای دودی است و دیگری سنسورهای مادون قرمز که به دمای حریق حساس هستند .

سیستم یکپارچه موسیقی (IIMS)

سرویس ‌ های ارائه شده، مکمل خوبي برای بالا بردن راندمان و ایجاد تمایز در خدمات است. به همین دلیل استفاده از کیوسک ‌ های موسیقی، برای انتخاب موسیقی و آلبوم مورد نظر کاربران در فروشگاه پیشنهاد می ‌ شود. این سیستم در فروشگاه ‌ های عرضه محصولات صوتی و تصویری کاربرد زیادی دارد و به ‌سبب راحتی،کاربران ارتباط خوبی با آن برقرار کرده و فروش این دسته از محصولات را افزایش خواهد یافت .

به طور مثال شما به دنبال آهنگی خاص می ‌ گردید که حتی نام آهنگ و خانواده آن را نمی ‌ دانید، در صورت مراجعه به کاربر و فروشنده محصولات، می ‌ توانید برای او توضیح داده و در صورتی که او فردی متخصص باشد و آهنگ مورد نظر شما را شنیده باشد و در عین حال آلبوم آن کار برای Demo باز باشد، می ‌ تواند برای شما آن را پخش کرده و شما خرید کنید .

در بیشتر موارد تعداد زیادی نمونه آهنگ در فضا پخش می شود که هم جو احساسی به هم خواهد خورد و هم اینکه در صورت وجود چندین مراجعه کننده، پیدا کردن آهنگ مورد نظر کاربر از حوصله خارج شده و این مراجعه به خرید منتهی نخواهد شد

فروشگاه کتاب و محصولات صوتی و تصویري .

در صورت وجود این کیوسک ‌ های موسیقی کاربر می ‌ تواند با جستجو در صفحات برنامه، آهنگ خود را پیدا کرده و به‌صورت خصوصی آن را گوش کند و از آن لذت برده و در نهایت آلبوم مورد نظر را خریداری کند. این حس که بدون وجود استرس و به‌راحتی و در زمان نامحدود می ‌ توان به دنبال موضوع مورد علاقه خود گشت، به نوبه خود جالب و جذاب خواهد بود

این کیوسک ‌ ها به وسیله صفحه نمایش لمسی و هدفون، ارتباط صوتی و مدیریتی مناسبی با کاربر برقرار کرده و با استفاده از منوهای ساده، کاربر را برای رسیدن به مقصود خود راهنمایی خواهند کرد .

نمونه ‌ هایی از این کیوسک ‌ ها برای بخش ‌ های مختلف نشان داده شده که البته طراحی و موقعیت‌یابی نصب این تجهیزات با هماهنگی و مشاوره به کارفرما تعیین و اجرا خواهد شد .

سیستم یکپارچه صوتی و تصویری (IIAVS)

ویژگی و امکاناتی که یک فروشگاه ارائه مي‌كند موجب تمایز آن و توجه افراد بیشتری می‌شود، سیستم منحصر به فرد و خدمات مطلوب به معنای احترام بیشتر به مشتریان است و موجب ترغیب بیشتر برای حضور در این مجموعه می‌شود .

این سیستم به‌دلیل رابطه دو طرفه ‌ ای که با کاربر برقرار می ‌ کند دارای جذابیت و مزایای زیادی است. این سیستم در دنیا به تازگی طراحی و ساخته شده است و در ایران نمونه مشابهی ندارد که توسط خانه هوشمند هیووا طراحی و اجرا گردیده است. استفاده از این سرویس در زمان شلوغی فروشگاه، بار کاری فروشندگان را کاهش داده و به کاربران امکان بهره بردن از فناوری های روز دنیا را در پیدا کردن موضوع مورد علاقه ‌ شان خواهد داد .

میزها و پانل‌های لمسی هوشمند، مانیتورهای بزرگی هستند که به دو صورت میز و یا نصب شده به دیوار، در اندازه های مختلفی می‌توان از آنها استفاده كرد. هیچ محدودیتی از نظر تعداد افرادی که از آنها استفاده مي‌كنند، وجود ندارد .

از مزایای استفاده از این میزها در بخش بزرگسال این است که تمامی موجودی کتاب‌ها، لیست اسامی، طرح جلد، قیمت و... را می‌توان در آنها ذخیره كرد و مشتریان با جستجو در آنها اطلاعات مورد نیاز خود را به‌ دست آورند و احتیاجی نیست که برای هر سوال و خواسته‌هایشان از مسئولین کمک بگیرند .

در بخش کودک نیز این میزها استفاده‌های بسیاری خواهد داشت، این پانل‌ها در زیر شیشه قرار می‌گیرند و هیچ خطری متوجه کودکان نخواهد شد. به کودکان این توانایی را می‌دهد که بدون کمک از خانواده‌هایشان، از طریق تصاویرکتاب‌ها که ذخیره شده است، آنها را انتخاب كنند. همچنین کودکان می‌توانند بدون نياز به مواد رنگي نقاشی کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج