۱۳۹۸۶۷۲
۱ نظر
۸۶۸۳
۱ نظر
۸۶۸۳
پ

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

این شهربازی در منطقه گردشگری سپاد و در طبقه آخر پاساژ الماس شرق قرار داد. البته این شهربازی برای کودکان مناسب تر است اما بزرگ‌ترها هم می توانند، حسابی خوش بگذرانند.

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

شهربازی های شهر مشهد، جزو جاذبه های گردشگری محبوب مسافران است و هر کسی که چند روزی را در مشهد سپری کند، باید سری به یکی از بهترین شهربازی ها یعنی سرزمین عجایب، بزند. این شهربازی در منطقه گردشگری سپاد و در طبقه آخر پاساژ الماس شرق قرار داد. البته این شهربازی برای کودکان مناسب تر است اما بزرگ‌ترها هم می توانند، حسابی خوش بگذرانند.

  • آدرس شهربازی سرزمین عجایب: مجتمع تجاری الماس شرق – طبقه سوم و چهارم
  • ساعت کاری: ۱۱-۱۴ و ۱۶-۲۳ در ایام هفته و ۱۰-۲۳ در جمعه ها و تعطیلات رسمی
  • هزینه ورودی: ۳۵ هزارتومن (۱۴۰۲)  
  • شماره تماس: ۷ - ۳۷۱۱۳۳۲۵-۰۵۱
  • شبکه اجتماعی: sarzamin.ajayeb
  • سایت رسمی: sarzaminajayeb.com

شهربازی سرزمین عجایب مشهد کجاست؟

هنگام سفر با تور مشهد، علاوه بر زیارت، تفریح را نباید از یاد ببرید. سرزمین عجایب نیز در یک منطقه گردشگری به اسم سپاد و داخل پاساژ الماس شرق قرار دارد. البته توجه کنید که یک شهربازی دیگر در نزدیکی الماس شرق به اسم قهرمانان نیز تاسیس شده و با سرزمین عجایب متفاوت است. در ادامه راه های دسترسی به این شهربازی را نیز برای شما کامل شرح داده ایم.

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

راه های دسترسی به شهربازی سرزمین عجایب مشهد

برای رفتن به شهربازی سرزمین عجایب مشهد چندین گزینه پیش روی شما است. حتی اگر خودرو شخصی نداشته باشید هم می توانید با چند خط اتوبوس مستقیما به شهربازی بروید. اگر مشهدی نیستید، از اپلیکیشن های مسیریابی مانند نقشه شهر مشهد استفاده کنید تا راحت تر به مقصد برسید.

راه های دسترسی با حمل و نقل عمومی

برای رفتن به شهربازی سرزمین عجایب، به راحتی می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید. هزینه رفتن به سرزمین عجایب با حمل و نقل عمومی در سال 1402، به ازای هر اتوبوس 1200 تومان خواهد شد. خط 8 از پارک ملت، خط 3 از محدوده شاهد و خط 9 از پارک بسیج به سمت این شهربازی حرکت می کنند. 

  • برای رفتن به سرزمین عجایب با مترو نیز در ایستگاه سه راه خیام مترو خط ۱ پیاده شده و ادامه مسیر را با تاکسی یا خط  ۸۸ ادامه دهید.

راه های دسترسی با خودرو شخصی

جهت دسترسی به سرزمین عجایب مشهد با خودرو شخصی بایستی از میدان آب به سمت بلوار طبرسی جنوبی رفته و سپس این مسیر را تا رسیدن به بلوار مجلسی ادامه دهید، بلوار مجلسی را به سمت بلوار مجلسی غربی و بزرگراه شهید چراغچی برانید، بزرگراه شهید چراغچی را ادامه داده تا به میدان خیام برسید. اکنون ادامه مسیر تا رسیدن به سرزمین عجایب مجتمع الماس شرق را ادامه دهید.

راه های دسترسی از حرم امام رضا

چندین خط اتوبوس از حرم امام رضا به سمت شهربازی حرکت میکنند. اما سریع ترین راه بشرح زیر است:

  • از خروجی باب الجواد حدود ۹۲۱ متر به سمت ایستگاه "حرم مطهر (باب) الجواد" پیاده روی کنید.
  • سوار اتوبوس خط پایانه گردشگری - میدان بیت المقدس شده و بعد از ۱۶ ایستگاه در بازار بین الملل پیاده شوید.
  • سپس حدود پنج دقیقه به سمت شهربازی پیاده روی کنید.

ساعت کاری سرزمین عجایب مشهد

سرزمین عجایب در تمام روزهای هفته فعال است. اما از شنبه تا پنج شنبه ساعت 11-14 و 16-23 در ایام هفته فعالیت دارند و جمعه ها یا تعطیلات رسمی نیز می توانید از ساعت 10 صبح الی 11 شب به این مجموعه بروید.

بازی های سرزمین عجایب مشهد ؛ از کودک تا بزرگسال  

در این شهربازی انواع بازی‌های مهیج مانند ماشین برقی، قطار شادی، بازی‌های رومیزی، بازی‌ها کامپیوتری و قایق پرنده را می‌توانید استفاده کنید. بازی های شهربازی سرزمین عجایب به قدری متنوع است که با هر سن و سالی میتوانید یک شب خاطره انگیز را برای خود بسازید. لیست بازی ها را می توانید در ادامه مطالعه کنید:

  1. بازی های گروهی بزرگسالان: شامل بیلیارد، بولینگ، دربی، ماشین کوبنده و دارت
  2. سیمولاتور: دستگاه هایی که با شبیه سازی موقعیت، لحظاتی شاد و هیجان انگیز را برای شما فراهم می کنند. مانند شبیه سازی رانندگی، پرواز در آسمان و ...
  3. گیم نت و بازی های ویدیویی: یکی از مجهزترین مجموعه های گیم نت را می توانید در شهربازی سرزمین عجایب مشاهده کنید. بیش از ۱۰۰ تنوع بازی جذاب در انتظار شما است.
  4. بازی های جایزه‌ای: در این دستگاه های نوستالژی با انداختن سکه، توپ و. . . شما را در قرعه کشی بازی شرکت کرده و می توانید جایزه های متفاوتی دریافت کنید.
  5. بازی های خردسال: شهربازی سرزمین عجایب مشهد، بهشت کودکان است. هر نوع بازی ای که کودکان شما علاقه مند باشد، در این مجموعه قرار داد. مانند شهرک ترافیک، کاروسل، کیدی راید و..
  6. از دیگر بازی‌های شهربازی سرزمین عجایب مشهد می توان به بازی های رومیزی، فوتبال دستی، هاکی اشاره کرد. 

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

قیمت بازی های شهربازی سرزمین عجایب مشهد

برای ورود به شهربازی باید نفری 35 هزارتومان (در سال 1402) پرداخت کنید. برای استفاده از وسایل داخل شهربازی نیز باید کارتی به شما داده می شود که باید آن را شارژ کنید. مقدار شارژ را می توانید خودتان با توجه به بازی های مد نظر، تعداد دفعات بازی و ..در نظر بگیرید.

نحوه خرید بلیط شهربازی سرزمین عجایب مشهد ؛ فرصتی طلایی برای تفریح

برای خرید بلیط شهربازی هم می توانید حضوری و هم تلفنی اقدام کنید. در حال حاضر امکان رزرو بلیط و شارژ موجودی بصورت اینترنتی فراهم نشده است. با توجه به صف های شلوغ شهربازی در روزهای تعطیل بهتر است، کمی زودتر به شهربازی بروید.

شیوه دریافت تخفیف سرزمین عجایب مشهد

قسمت هیجان انگیز رفتن به شهربازی سرزمین عجایب، تخفیف های هیجان انگیز آن است. حالا چگونه این تخفیف ها را دریافت کنیم؟ با شماره های مجموعه تماس گرفته و از تخفیف‌های موجود، درخواست کنید. این شهربازی برای دانش آموزان و مدارس نیز تخفیف در نظر میگیرد.

امکانات رفاهی شهربازی سرزمین عجایب مشهد

در سرزمین عجایب امکانات زیادی برای راحتی و رفاه تمام افراد در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این شهربازی در الماس شرق قرار دارد، می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید. سرویس بهداشتی، رستوران، کافی شاپ، بوفه تغذیه و هر آنچه لازم داشته باشید در اختیار شما قرار دارد. گریم کودک، سینما 6 بعدی، سالن ماساژ، فروشگاه و .. از دیگر امکانات این مجموعه است.

جاهای دیدنی نزدیک شهربازی سرزمین عجایب

اگر قبل یا بعد از تفریح در شهربازی، زمان کافی داشته باشید، تفریحات جذاب دیگری هم وجود دارد که پیشنهاد می شود، سری به آن ها بزنید. لیست این مکان های جذاب در ادامه قرار داده شده است.

مکان دیدنی

آدرس

شماره تماس

فاصله تا شهربازی سرزمین عجایب

باغ پرندگان مشهد

انتهای بلوار خیام، بلوار بهارستان، باغ پرندگان

09190971335

5 دقیقه پیاده روی

شهربازی قهرمانان مشهد

بلوار خیام شمالی، حاشیه میدان خیام

051-37522222

10 دقیقه پیاده روی

پارک ساحلی آفتاب مشهد

جنب پاساژ الماس شرق

37037- 051

5 دقیقه پیاده روی

تونل باد صبا

بهارستان 3، روبه روی الماس شرق

0915220828

6 دقیقه پیاده روی

 

 

6 نکته که پیش از رفتن به شهربازی سرزمین عجایب باید بدانید!

  1. نکته اول اینکه بهتر است بودجه نسبتا خوبی برای تفریح در این شهربازی در نظر بگیرید، چراکه تفریحات تنوع زیادی دارد.
  2. برای هر دفعه استفاده از هر بازی باید مجدد هزینه آن را پرداخت کنید، پس این موضوع را هم در برای مقدار بودجه در نظر بگیرید.
  3. برای برگشت از شهربازی سرزمین عجایب به منزل، هتل یا اقامتگاه خود می توانید از حمل و نقل عمومی یا تاکسی های مقابل الماس شرق استفاده کنید. توجه کنید که ساعات کاری حمل و نقل عمومی مشهد معمولا تا ساعت نه و نیم شب است.
  4. بهتر است پیش از رفتن به شهربازی با این مجموعه تماس بگیرید و از ساعات کاری، هزینه ورودی و از این دست موارد، اطمینان کسب کنید.
  5. شهربازی سرزمین عجایب، سرپوشیده است، پس نیازی به برداشتن لباس های خیلی گرم نیست.

شما هم به شهربازی سرزمین عجایب مشهد رفته اید؟ به کدام وسیله بازی علاقه داشته اید؟ اگر نکته ای دیگری باید اضافه شود شما می توانید آن را بنویسید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مفت نمی ارزه چراغ خاموش نفری که میخواد بیاد داخل دو ۴۰ هزارتومان کردن وقتی میری داخل مگن قد بچه کوچیکه نمیتونه استفاده کنه ولی وقتی همون بچه میخواد بیاد تو میگن قدش بلنده باید پول بابت واردشدنش بدی عجیب بود نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج