۱۰۵۴۸
۵۱۳۷
۵۱۳۷
پ

عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!

هيچ كسي نمي‌تواند ادعا كند كه براي داشتن يك زندگي سالم و موفق زناشويي تنها مي‌شود به عشق بسنده كرد و خوردن‌ نان خالي را تنها به خاطر با هم زندگي كردن مي‌شود تحمل كرد. آن‌هايي كه تجربه زندگي زناشويي را دارند به‌خوبي مي‌دانند كه پول نقش پررنگي را در روابط زناشويي دارد.

عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!
عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!

هيچ كسي نمي‌تواند ادعا كند كه براي داشتن يك زندگي سالم و موفق زناشويي تنها مي‌شود به عشق بسنده كرد و خوردن‌ نان خالي را تنها به خاطر با هم زندگي كردن مي‌شود تحمل كرد. آن‌هايي كه تجربه زندگي زناشويي را دارند به‌خوبي مي‌دانند كه پول نقش پررنگي را در روابط زناشويي دارد و شايد اغراق‌آميز نباشد اگر بگوييم كه اغلب مشاجرات زناشويي به دليل مشكلات مالي اتفاق مي‌افتد. اگر براي شروع يك زندگي جديد اين تصور را داريد كه مي‌توانيد بدون فكر كردن به ثروت و پول از عهده مديريت يك ارتباط بربياييد بهتر است، كمي منطقي‌تر راجع به اين موضوع فكر كنيد و قبل از هر چيز از سلامت مالي خود آگاه باشيد. مشكلات مالي مانع بزرگي است كه به مرور زمان زن و شوهر را از توجه نسبت به يكديگر دور مي‌كند و احساسات آن‌ها را دستخوش تغييرات بدي خواهد كرد. اگر درزندگي زناشويي‌تان به دليل وجود مشكلات مالي احساس ناامني مي‌كنيد، بهتر است قبل از هرچيز مشكلات مالي خود را بر طرف كنيد و در اين شرايط براي يكديگر حامي خوبي باشيد. مشكلات مالي دير يا زود برطرف خواهند شد اما خاطرات دوران پر استرس شما هرگز از ذهن‌تان پاك نمي‌شود پس مراقب باشيد.


عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!

روان‌شناسان تاكيد مي‌كنند كه براي داشتن يك زندگي خوب و سالم بايد اهداف خاصي را با جديت دنبال كرد و همه افراد را به داشتن هدفي روشن تشويق مي‌كنند. تا به حال چند بار اهداف خود را فهرست بندي كرده‌ايد يا آن را ذهني از سر گذرانده‌ايد؟ اهداف شما هر چه كه باشند در نهايت بيشتر آن‌ها به داشتن يك زندگي مرفه و خدماتي برتر منتهي مي‌شوند و اين نشان مي‌دهد كه داشتن هدف و پيگيري آن‌ها وابسته به عنصري به نام پول است.


عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!

ثروت چه بخواهيد چه نخواهيد باعث قدرت شما مي‌شود.پول چيزي است كه هرچقدر هم زياد باشد كسي از داشتن آن خسته نخواهد شد به‌خصوص اين‌كه هرچقدر هم شما ثروتمند باشيد هيچ‌گونه كمبودي در ميزان ثروت دنيا به‌وجود نمي‌آيد.


عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!

ثروت دنيا را تغيير مي‌دهد

اگر از يك فرد با تحصيلات معمولي هم بپرسيد كه نام يك فرد ثروتمند را نام ببرد مطمئنا نام بيل گيتس و وارن بافت نخستين نام‌هايي است كه به زبان مي‌آورد. افرادي هستند كه از ثروت خود تنها براي منافع مادي خود استفاده كرده‌اند اما در مقابل افرادي مانند بيل گيتس و وارن بافت، از ثروت خود براي كمك به افراد نيازمند استفاده كرده‌اند و با اين كار توانسته‌اند دنياي پيرامون خود را تغيير دهند. بله اين درست است كه با ثروت مي‌شود دنيا را هم تغيير داد. هرگز فراموش نكنيد كه هر چه بيشتر ديگران را در ثروت خود سهيم كنيد، ثروت بيشتري نصيبتان خواهد شد.


اعتماد به نفس را مي‌شود خريد

تحقيقات نشان مي‌دهد، داشتن پول تا حدود زيادي باعث بالا بردن اعتماد به نفس افراد مي‌شود. چون وقتي شما مشكل مالي نداشته باشيد هيچ‌گونه وابستگي به ديگران نداريد و اين موضوع باعث مي‌شود، روابط اجتماعي شما با ديگران عمق بيشتري داشته باشد. پول حس اعتماد به نفس و كفايت را به افراد مي‌دهد. علاوه بر اين، داشتن هر پول باعث شادي و آرامش خيال افراد مي‌شود و به همين علت است كه بيش از نيمي از مردم در زندگي به‌دنبال راه‌هاي كسب درآمد بيشتر هستند. وقتي به اندازه كافي پول در اختيار داريد، مي‌توانيد هر طور كه دوست داشتيد لباس بپوشيد و اين ظاهر خوب به اعتماد به نفس بيشتر شما كمك مي‌كند. امروزه با پيشرفت جراحي‌هاي پلاستيك مشكلي به نام پيري را مي‌شود به راحتي از سر راه برداشت چون جراحان حاذق با چاقوهاي جراحي و پول‌هاي شما مي‌توانند معجزه‌هاي شگفت‌انگيزي را روي چين و چروك صورت و بدن شما خلق كنند و تمام اين‌ها بدون داشتن پول تقريبا غيرممكن است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عشق پولكي/ پول چه كارهايي كه نمی کند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج