۳۸۵۹۲۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بفرمایید سفر مجانی

وقتی محمود گودرزی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد، تأکید کرد که نه خودش به سفرهای ورزشی می‌رود و نه اجازه می‌دهد معاونانش به این سفرها بروند اما از اتفاقات رخ داده در وزارت ورزش و جوانان معلوم است که حرف‌های وزیر در زیر مجموعه‌اش چندان خریدار ندارد.

روزنامه شهروند: وقتی محمود گودرزی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد، تأکید کرد که نه خودش به سفرهای ورزشی می‌رود و نه اجازه می‌دهد معاونانش به این سفرها بروند اما از اتفاقات رخ داده در وزارت ورزش و جوانان معلوم است که حرف‌های وزیر در زیر مجموعه‌اش چندان خریدار ندارد. درحالی‌که خود گودرزی از زمان آغاز وزارتش فقط به اینچئون سفر کرد اما معاونان او به هیچ سفری نه نمی‌گویند. در جریان المپیک ٢٠١٦ ریو، مناف‌هاشمی(معاون توسعه منابع و پشتیبانی)، حجت‌الله دارابی (رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری)، غلامرضا شعبانی‌بهار (معاون توسعه ورزش همگانی) و امیررضا خادم (معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌) به ریو رفتند.

حضور معاونان وزیر در پارالمپیک

این سفرهای بیهوده فقط مختص المپیک نبوده و به پارالمپیک هم کشیده شده است. عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان دو نفری هستند که از فیض سفر به ریو بی‌بهره نماندند تا تقریباً تمام معاونان وزیر ورزش به ریو رفته باشند. این درحالی است که خود گودرزی به‌عنوان وزیر ورزش برای توسعه ارتباط با سایر کشورها باید به سفر برود اما از این کار برای جلوگیری از تضییع بیت‌المال امتناع می‌‌کند اما انگار وقتی پای سفرهای غیرضروری معاونان پیش می‌آید قرار نیست از بیت‌المال هزینه شود چون گودرزی به طرز عجیبی با این سفرها مخالفت نمی‌کند.

سکوت عجیب وزیر ورزش

گودرزی قبلا درباره سفرهای غیرضروری روسای فدراسیون اینطور گفته بود: «از رؤسای فدراسیون‌ها می‌خواهم نسبت به سفرهای خارجی خود و اعضای وابسته در فدراسیون حساس باشند و البته ما هم در شورای برون مرزی با تغییر قوانین و حساسیت بیشتر این موضوع را دنبال می‌کنیم تا سفرهای غیرضروری بودجه بیت‌المال را هدر ندهد.»حالا با اتفاقات
رخ داده معلوم می‌شود که وزیر چندان به حرف خود پایبند نبوده و نسبت به سفرهای خارجی معاونانش حساسیت ندارد. عجیب‌تر از اینها سکوت وزیر ورزش مقابل سوالات خبرنگاران درباره چرایی سفرهای معاونان است که پاسخی از طرف متولی ورزش کشور دریافت نمی‌شود و او به گفتن این جمله که «سفر است دیگر» قناعت می‌کند. کاش گودرزی به جای سکوت درباره سفرهای غیرضروری معاونانش آن هم با پول بیت‌المال، جلوی این ریخت و پاش‌های بیهوده را می‌گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • عبدالله

      خ.ب انسان نمک گیرمیشه وقتی بنای کاربین ماچاپلوسی وتملق باشد هراتفاقی ممکن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج