۳۶۹۰۷۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اعتراف فلپس: خیلی خسته‌ام

اسطوره شنا آمریکا اعتراف کرد که خستگی بدنی او را آزار می‌دهد و به خداحافظی از شنا فکر می‌کند هر چند مادرش دوست دارد که در توکیو هم مسابقه دهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از elsport، مایکل فلپس اسطوره شنای آمریکایی در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو هم خوش درخشیده است. او تا الان توانسته چهار مدال طلا و یک نقره را به دست آورد تا ثابت کند که هنوز در اوج به سر می برد.

با وجود این که مادر این ورزشکار پر آوازه آمریکایی دوست دارد پسرش در المپیک 2020 توکیو هم رقابت کند،‌ اما خود او تاکید کرد که بسیار خسته است و به بازنشستگی فکر می کند.

او گفت: نمی توانم انکار کنم که بازنشستگی به ذهنم خطور می کند و نمی توانم به این موضوع فکر نکنم. الان تنها چیزی که به آن فکر می کنم این است که گرمکنم و مسابقه بدهم. باید اعتراف کنم که بسیار خسته شده ام. خستگی بدنی آزارم می دهد.

دارنده 27 مدال المپیک ادامه داد: باید بگویم که در مسابقه تیمی اخیر در 50 متر پایانی کم آورده بودم،‌ اما به خود گفتم که باید هر آنچه که در توان دارم رو کنم و خوشبختانه تلاشم جواب داد. حمایت های که از من شد انرژی دو چندان به من داد. وقتی از تصمیم خود برای خداحافظی صرف نظر کردم و دوباره به تمرینات برگشتم سختی های زیادی را پشت سرگذاشتم،‌ اما الان خوشبختانه همه چیز خوب است و کسب مدال خستگی از تنم بیرون کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میبینید چقدر داشتن يه همچين استعداد هایی و پرورش و شکوفایی اونها افتخار داره؟ قبول دارید؟
      پس .... !!

    • بدون نام

      قهرمان ما یک مدال می گیرند و بعد بدنبال کار در شورای شهر می افتند تا فرصت پول جمع کردن بیشتری فراهم کنند این جوان 27 مدال پر افتخار برای کشورش آورده و هر گز فکر نمی کند کشور مدیون وی است این است تفاوت فرهنگی آنها با ما.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج