۱۱۹۷۲۸۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

ماجرای کمدی‌ترین دوی ماراتن در ایران

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد در شروع مسابقات ماراتن کیش دونده‌ها با گم کردن مسیر، ۳ جهت مختلف را پیش گرفتند.

روزنامه شرق: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد در شروع مسابقات ماراتن کیش دونده‌ها با گم کردن مسیر، ۳ جهت مختلف را پیش گرفتند.

رقابت‌های دوی ماراتن جزیره کیش آبروریزی به بار آورد. این جزیره دو روز پیش (روز جمعه) مسابقاتی را تحت عنوان ماراتن کشوری برگزار کرد که طبق اعلام برگزارکنندگان این مسابقه، ۵۰۰ ورزشکار حدود ۳۰۰ مرد و ۲۰۰ زن بالای ۱۸ سال برای شرکت در رقابت نام‌نویسی کرده بودند؛ اما ماجرا وقتی جنجالی شد که ویدئوهای مختلفی از مسیر این مسابقه در فضای مجازی منتشر شد.

ماجرای کمدی‌ترین دوی ماراتن در ایران

ویدئوهایی که نشان می‌داد دونده‌ها با گم‌کردن مسیر، سه جهت مختلف را برای ادامه مسابقه در پیش گرفتند. روز گذشته و در پی حواشی به‌وجود‌آمده فدراسیون دوومیدانی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت هیچ مسئولیتی در قبال دوی ماراتن کیش نداشته است. علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی به رسانه‌ها گفت: «این مسابقه بدون هیچ مجوزی از سوی فدراسیون دوومیدانی، وزارت ورزش، هیئت دوومیدانی یا ارگان‌های مربوطه برگزار شده است.

البته یک‌سری نهادها با افراد برگزارکننده این مسابقه همکاری کرده‌اند که نتیجه‌اش نیز همین اتفاقاتی است که همه دیده‌اند. یک شخص به‌عنوان متولی، این رویداد را برگزار کرده و هیچ‌کس جلوی این فرد را نگرفته است.

با حراست وزارت ورزش هم صحبت کردیم و گفتند که پیگیری می‌کنند و به آنجا رسیدند که منطقه آزاد است و منطقه آزاد هم شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های خاص خودش را دارد. شاید 10 نامه بابت این مسابقه زدیم و گفتیم که از هر نفر 500، 600 هزار تومان می‌گیرند. در نهایت جوایز بی‌کیفیتی هم دادند و مسابقه هم با آن شرایط عجیب به پایان رسید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج