آوینا_استیکی 2
adexo3
۴۰۹۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

یک مجموعه دیجیتال برای شما

این استثنایی های سفید رنگ

تا به‌حال به رنگ‌بندي محصولات و تاثیر آن روي بيننده توجه کرده‌اید؟ اينكه هر رنگ چه احساسي را به بيننده القا می‌کند و رنگ‌ها رابطه مستقیم با احساسات دارند! هر رنگی پیام خاصی به ضمير ناخودآگاه بیننده القا می‌کند.

این استثنایی های سفید رنگ

تا به‌حال به رنگ‌بندي محصولات و تاثیر آن روي بيننده توجه کرده‌اید؟ اينكه هر رنگ چه احساسي را به بيننده القا می‌کند و رنگ‌ها رابطه مستقیم با احساسات دارند! هر رنگی پیام خاصی به ضمير ناخودآگاه بیننده القا می‌کند. توجه به اين نكته كه در ساخت محصولات دیجیتال از چه تركيب رنگي براي جذب مخاطب استفاده شود، بسيار اهميت دارد. از آنجا که سفید یکی از زیباترین رنگ‌ها و ترکیبی از همه رنگ‌های موجود است، آن را برای محصولات این شماره و تولد این صفحه انتخاب کرده‌ایم. از نظر روانشناسی، سفید نماد صداقت، آرامش و پاكيزگي است. در اسطوره‌ها نیز، سفید برای توصیف خوبی‌ها و شخصیت‌های مثبت استفاده می‌شود. پس پیش به سوی سفیدی‌های دنبای دیجیتال!


این استثنایی های سفید رنگ

Apple iPad 2

  • حدود قیمت: ۵۰۰ دلار آمریکا
آی‌پد ۲ ظاهر زیبایی دارد. در نگاه اول بدون شک همه مجذوب آن خواهند شد. باریک‌، سبک‌، سریع‌، اینترفیس جذاب، گشت‌و‌گذار لذت‌بخش در وب، ارسال و دریافت آسان ایمیل، تماشای عکس و ویدئو، صفحه‌نمایش ۹/۷ با فناوری IPS و زاویه دید ۱۷۸ درجه، FaceTime، کاور هوشمند، عمر ۱۰ ساعته باتری، پردازنده دو هسته‌ای A۵ و قابلیت ضبط تصویر با کیفیت HDمواردی هستند که کاربر را تحریک به خرید آن می‌کند. است.


این استثنایی های سفید رنگ

Nintendo Wii

  • حدود قیمت: ۳۰۰ هزار تومان
نینتندو Wii کوچک‌ترین و سبک‌ترین کنسول بازی موجود در بازار و انقلابی در زمینه تولید کنسول‌های بازی‌ ویدئویی است. کنترل بازی‌های این کنسول به فشار هیچ کلیدی نیاز ندارد و کاربر به کمک دسته‌های خلاقانه و زیبای آن می‌تواند با بدن و فکرش بازی کند. گرافیک بازی‌های این کنسول حداکثر ۴۸۰i و بیشتر برای افرادی مناسب است که گرافیک بازی برایشان اهمیت چندانی ندارد و به بازی‌های مرحله‌ای و غیرخشن بدون دسته علاقه‌مند هستند.

ورودی کارت SD، Wi-Fi داخلی و خدمات آنلاین نیز از دیگر مزیت‌های این کنسول محسوب می‌شوند.


این استثنایی های سفید رنگ

Canon Powershot E1

  • حدود قیمت: ۱۶۰ هزار تومان
این دوربین زیبا و جمع‌وجور، حسگر ۱۰ مگاپیکسل CCD، پردازنده DIGIC III، فناوری تشخیص حرکت و چهره سیستم کاهش نویز، امکان چاپ مستقیم بدون نیاز به کامپیوتر و گزینه عکاسی خودکار دارد. کاربران آماتور می‌توانند از ۱۷ حالت مختلف عکاسی بهره ببرند. در ضمن از کارت‌های حافظه SD،SDHC و MMCنیز پشتیبانی می‌کند.

زوم نوری و دیجیتال ۴ برابر به همراه لرزش‌گیر، صفحه‌نمایش ۲/۵ اینچ TFT، قابلیت فیلم‌برداری VGA با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و رفع قرمزی چشم نیز از دیگر امکانات E۱ به شمار می‌روند.


این استثنایی های سفید رنگ

Sony VAIO VPC-EA44FX/WI

  • حدود قیمت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
سری EA لپ‌تاپ‌های سونی، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ عریض با کیفیت ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل ، درایو DVD و دوربین داخلی دارند. مدل VPC-EA۴۴FX/WI نیز به پردازنده ۲/۵۳ گیگاهرتز Core i۳، ‏۴گیگابایت Ram و ۵۰۰ گیگابایت هارددرایو داخلی مجهز است. فاصله کلیدهای صفحه‌‌کلید مناسب است و میزان خطای تایپی را کاهش می‌دهد. پایین کلیدها نیز فضایی برای قرار گرفتن مچ دست وجود دارد. کاربر می‌تواند در نمایشگر باکیفیت این دستگاه به تماشای فیلم‌های HD و ویرایش عکس‌های باکیفیت بپردازد.


این استثنایی های سفید رنگ

WD My Passport Essential

  • حدود قیمت: ۹۰ هزار تومان
هارددرایو اکسترنال My Passport Essential همان‌طور که از نامش پیداست، سبک و کوچک است و می‌توان آن را همه جا با خود برد. این محصول ۵۰۰ گیگابایت حافظه دارد در نتیجه می‌توان حجم زیادی اطلاعات همچون فیلم، عکس و موسیقی‌ را در آن ذخیره کرد.

یکی از جذابیت‌های این هارد، پشتیبانی از USB ۳.۰ است که ده برابر سریع‌تر از نسخه دوUSB ، داده‌ها را منتقل می‌کند.

اندازه آن ۱۵ × ۱۱۰ × ۸۳ میلی‌متر و وزنش حدود ۱۴۰ گرم است.


این استثنایی های سفید رنگ

Apple iPhone 4

  • حدود قیمت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
نسخه چهار آیفون اگر چه از نظر ظاهری مشابه نسخه‌های پیشین و البته بسیار زیباست اما قابلیت‌های متفاوتی دارد. از جمله می‌توان به پردازنده یک گیگاهرتز Apple A۴ SoC، ‏ ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM، دوربین ۵ مگاپیکسل با فوکوس خودکار، فلاش LED و قابلیت فوکوس لمسی، صفحه‌نمایش ۳/۵ اینچ TFT با نور پس زمینه LED و وضوح ۹۶۰ × ۶۴۰ پیکسل، پشتیبانی چهاربانده از GSM، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، حسگر سه محوره Gyro، GPS، Wi-Fi و سطح ضد خش و ضد لک اشاره کرد.

البته رادیو FM ندارد و از فایل‌های فلش در مرورگر وب پشتیبانی نمی‌کند. همچنین کیفیت صدایش نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

این استثنایی های سفید رنگ


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج