قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۷۱۶
۱۰ نظر
۴۳۹۵
۱۰ نظر
۴۳۹۵
پ

پشت‌پرده پز عالی برخی هم‌وطنان با بنز و BMW لو رفت

بازار اجاره خودروهای لوکس در ایران این روزها رونق خاصی گرفته و افراد زیادی به تناسب نیاز و شرایط خود نسبت به اجاره ساعتی این خودروها اقدام می‌کنند.

برترین‌ها: بازار اجاره خودروهای لوکس در ایران این روزها رونق خاصی گرفته و افراد زیادی به تناسب نیاز و شرایط خود نسبت به اجاره ساعتی این خودروها اقدام می‌کنند. معمولا خودروهای اجاره ای حداقل به مدت ۱۰ ساعت اجاره داده می‌شوند و هزینه بستگی به مدل خودرو دارد.

پشت‌پرده پز عالی برخی هم‌وطنان با بنز و BMW لو رفت

به عنوان مثال اجاره خودروی پرشیا برای مدت ۱۰ ساعت حدود ۲ میلیون تومان هزینه دارد. این مبلغ برای خودروی لوکسی مثل پورشه ماکان تا ۱۶.۵ میلیون تومان می‌رسد. اجاره ۱۰ ساعته خودرویی مانند بنز کلاس اس هم تقریبا ۸ تا ۸.۵ میلیون تومان خواهد بود. 

سبک جدید اجاره خودروهای لوکس در ایران

جدیدترین اخبار خودرو حاکی از این است که بازار اجاره خودرو در ایران گسترده شده و خودروهایی مانند پورشه ماکان یا انواع مدل‌های بنز و بی ام و به صورت ساعتی اجاره داده می‌شوند. علاوه بر روش‌های رایج سابق، حالا در ایران خودروهای لوکس به شکل ساعتی نیز اجاره داده می‌شوند. البته برای اجاره ساعتی خودرو حداقل باید هزینه ۱۰ ساعت را بپردازید و کمتر از آن به نظر امکان ندارد. هزینه اجاره خودرو نیز بسته به مدل متفاوت است.

نرخ‌های اجاره خودرو در ایران

مثلا در شرایطی که پرشیا را می‌توانید با ۲ میلیون تومان برای ۱۰ ساعت اجاره کنید، برای اجاره ۱۰ ساعتی پورشه ماکان باید ۱۶.۵ میلیون تومان بپردازید که برابر با ساعتی ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. اجاره ساعتی خودروهایی مانند بنز کلاس اس نیز تقریبا ۸ تا ۸.۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

پشت‌پرده پز عالی برخی هم‌وطنان با بنز و BMW لو رفت

یک شب رویایی با ماشین عاریه

یکی از مشتریان پروپاقرص این خودروهای لوکس، عروس و دامادها هستند که برای ثبت تصاویر و خاطرات این روز خودرو رنت می‌کنند. مثلا یک  زوج جوان که در روزهای آینده می‌خواهند زندگی مشترکشان را آغاز کنند سراغ اجاره خودروهای لوکس رفته‌اند و ماشین‌ پورشه ماکان را انتخاب می‌کنند.

برای رنت این خودرو باید 600میلیون ضمانت بدهند. همچنین علی‌الحساب 100میلیون ودیعه و اجاره این خودرو حدود 33میلیون تومان است. داماد می‌گوید: "یک شب است دیگر باید بهترین باشد و جلوی بقیه کم نیاورد. برای روز خواستگاری هم همین کار را کردم و با بنز به محله‌شان رفتم. همین کلاس کار باعث شد تا همسرم از بین خواستگارهایش به من بله بگوید.» داماد این‌بار هم برای پرداخت مبلغ ضمانت سند خودرو 207 را گرو می‌گذارد و برای اجاره هم روی هدایای عروسی حساب باز کرده‌است!"

پشت‌پرده پز عالی برخی هم‌وطنان با بنز و BMW لو رفت

پز عالی با بنز و BMW

با همه این تفاسیر و بیان قیمت‌های نجومی رنت خودرو در تهران، جای سئوال است مشتریان اجاره خودروهای لوکس چه کسانی هستند که حاضرند برای سوارشدن و دوردور کردن با بنز، پورشه و BMW در خیابان‌های ناهموار شهر این بهاء را بپردازند؟ فردی به نام حمید که انواع خودروهای خارجی و ایرانی را رِنت می‌کند، شرکت‌های خصوصی جوانان را مخاطبان درجه یک و همیشگی اجاره خودرو می‌داند و در این باره می‌گوید: «بسیاری از شرکت ها و موسسات خصوصی برای پذیرایی از مهمانان خود به ویژه افراد خارجی قرارهای کاری خود را در بهترین و شیک‌ترین اماکن ترتیب می‌دهند. آنها با اجاره خودرو کلاس کار را بالا می‌برند و و فرد مورد نظر را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مردمان بدبخت بدون علم به سبک زندگی و حقوق اجتماعی و مطالبه گری محکوم به فنا هستند

    • الف

      این شرکت های اجاره خودرو چقدر این همه درامد چقدر مالیات میدهند ویا فرار مالیاتی میکنند کارگر بدبخت برای ماهی ۱۲الی میلیون تومان باید ماليات بدهد ولی این سرمایه داران با درامد چند صد میلیون تومانی در ماه فرار مالیاتی میکنند یا با اجاره دادن خودرو های لوکس ویا اجاره دادن آپارتمان های گران قیمت ایا عدالت اسلامی وعدالت علوی همین هست

    • شهروند

      سلام علیکم : هر چه که بر سرمان میآید از همین چشم و هم چشمی های بدبخت کننده است . بیچاره کسانیکه در این کشور با سیلی صورت خود را سرخ نگاهداشته اند . روزگار وانفسایی هست ، عده اقلیتی طوری زندگی میکنند که گویی روی کره زمین نیستند و در کنار آنها هم میلیونها نفر در فقر و نداری روزگار میگذرانند . فقط خداوند عنایتی فرماید ، زودتر ما را با مرگ همنشین گرداند .// آمین .

    • ناشناس

      وقتی معیار باشه آهن(ماشین) و آجر(خانه)

      این میشه وضع امروز جامعه

    • هادی

      ۱۸ ملیون حقوق منه روزی ۱۲ ساعت؟!!!!!!!

    • بختیاری

      متاسفانه اکثر کرایه دهندگان هم کلاهبردار و شیاد هستند و از مشتریان ساده لوح کلاه برداری میکنند

    • میثم

      ملت جهان سومی که میگن واقعا همینه

    • ناشناس

      رنت
      پارسی رو پاس بداریم

    • سیاوش

      حقوق یک ماه بنده با 15 سال سابقه کاری برای یک نصفه روز ؟؟
      این بود عدالت و مقام انسانیت

    • ناشناس

      عدالت ایجاد نمیشود مگر با ایجاد فرهنگ خمس و زکات . برکت در خمس و زکات است . مالیات فرهنگ غرب است و برکت ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج