آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۴۹۷۳
۱ نظر
۴۹۳۶
۱ نظر
۴۹۳۶
پ

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

در این مقاله قرار است همراه هم به معرفی و توضیح تعدادی از بهترین حلقه‌های هوشمند موجود در بازار بپردازیم تا در نهایت تصمیم‌گیری درباره بهترین حلقه هوشمند برایمان راحت‌تر شود.

برترین‌ها: انگار حالا وقت آن رسیده که برشی از جذاب‌ترین فیلم‌های علمی تخیلی وارد زندگی روزانه ما شود و احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک در انگشتان دست همه ما حلقه‌هایی بسیار پیشرفته و در عین حال بسیار مفید خودنمایی خواهد کرد. حلقه‌های پیشرفته‌ای که البته فقط با هدف زیباتر کردن ظاهر ما به بازار عرضه نشده‌اند و با بهره‌مندی از سنسورهای دقیق و کامپیوترهای قدرتمند می‌توانند از پس تمام وظایف ساعت‌های هوشمند و حتی فراتر از آن بر بیایند.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

چیزی که مشخص است و تا امروز به اثبات رسیده تاثیر فراوان این حلقه‌ها بر زندگی روزانه و سلامت ماست. مهم نیست شما در یک رژیم غذایی سخت‌گیرانه برای تناسب اندام هستید یا بنابر توصیه پزشک باید توجه بیشتری به عملکرد قلبتان داشته باشید در هر صورت همین حلقه‌های کوچک می‌توانند بزرگ‌ترین دستیار شما و پزشکتان باشند و اطلاعات جزئی و دقیقی درباره عملکرد اعضای بدنتان به ثبت برسانند.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

تنها پرسش در این زمینه شاید به این موضوع مربوط شود که با توجه به تبلیغات فراوان برندهای فعال در زمینه حلقه‌های هوشمند مانند اورا(Oura) و التراهیومن(Ultrahuman) و فعالیت قابل توجه برندهای ریز و درشت دیگر، بهتر است برای دستیابی به بهترین نتیجه به سراغ کدام حلقه و برند و کمپانی برویم. این مقاله قرار است در همین زمینه به شما کمک کند. در این مقاله قرار است همراه هم به معرفی و توضیح تعدادی از بهترین حلقه‌های هوشمند موجود در بازار بپردازیم تا در نهایت تصمیم‌گیری درباره بهترین حلقه هوشمند برایمان راحت‌تر شود.

اورا رینگ جِن۳

Oura Ring Gen ۳

قیمت: ۲۹۹ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

گزینه اول در فهرست ما حلقه هوشمندی است که شاید بیشترین هیجان را در بین مشتریان بالقوه ایجاد کرده باشد. حلقه هوشمندی که به خاطر راحتی، خصوصیات منحصربفرد و طراحی چشم‌نوازش شناخته می‌شود و بسیاری آن را معادل ساعت هوشمند اپِل(Apple Watch) در دنیای حلقه‌های هوشمند می‌دانند. برند تولید کننده این حلقه مدعی است که محصولش در زمینه تحلیل داده‌های مربوط به سلامت نسبت به هر حلقه هوشمند دیگری برتری قابل توجهی دارد.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

نقاط مثبت اورا رینگ جن 3 به وزن بسیار کمِ آن، راحتی استفاده و دقت در ثبت اطلاعات متنوع مربوط می‌شود. این حلقه البته پا را از این هم فراتر می‌گذارد و نه تنها این اطلاعات را به واضح‌ترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهد بلکه حتی برای مسائل و مشکلات مختلف به شما راهکارهایی عملی ارائه می‌دهد. کسانی که تابحال از این حلقه استفاده کرده‌اند می‌گویند حلقه اورا توصیه‌های بسیار مفیدی در زمینه بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس و ... به آن‌ها ارائه کرده است.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

در نهایت شاید بد نباشد به تنها نقطه منفی این محصول شرکت اورا هم اشاره کنیم. حلقه هوشمند اورا نسبت به محصولات مشابه قیمت بالاتری دارد و تقریبا قیمتی برابر با یک ساعت هوشمند دارد. اگر بخواهیم هزینه‌های ماهانه این محصول را هم در نظر بگیریم می‌توان گفت هزینه بالا تنها پاشنه آشیل این محصول است.

التراهیومن رینگ اِیر

Ultrahuman Ring Air

قیمت: ۳۴۲ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

همان‌طور که حتما متوجه شده‌اید این حلقه هوشمند محصول التراهیومن گران‌قیمت‌ترین حلقه حاضر در این لیست است اما باید توجه داشته باشید که این حلقه هوشمند در بسیاری از زمینه‌ها عملکرد بهتری نسبت به حلقه اورا از خود ثبت کرده است.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

در قدم اول باید گفت که برخلاف بسیاری از محصول‌های مشابه، مصرف‌کنندگان این حلقه هوشمند مجبور نیستند برای دستیابی به تحلیل اطلاعات سلامتیشان هزینه ماهانه‌ای بپردازند. این موضوع باعث می‌شود التراهیومن رینگ اِیر  با وجود داشتن هزینه اولیه بیشتر نسبت به حلقه اورا اما در طولانی‌مدت به صرفه‌تر باشد. حلقه التراهیومن بادقت اطلاعات مربوط به ضربان قلب، کیفیت خواب، دمای پوست، درصد اکسیژن حاضر در خون و چرخه ماهیانه زنان را زیرنظر می‌گیرد و وزن بسیار سبک آن باعث می‌شود استفاده از آن بسیار راحت باشد. 

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

باتوجه به نظرات کاربرانی که از این حلقه محصول شرکت التراهیومن استفاده کرده‌اند می‌توان گفت تنها نقطه منفی آن حجم بالای اطلاعات ارائه شده به کاربر است. این حجم بالای اطلاعات هرچند برای کاربرانی که با دقت بسیار زیاد سلامتیشان را زیر نظر گرفته‌اند یک نکته مثبت است اما برای اغلب کاربران گیج‌کننده و خسته‌کننده است.

پای رینگ اِکس

Pi Ring X

قیمت: ۱۴۴ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

اگر تنها دلیل و محدودیت شما در راه خرید حلقه‌های هوشمند اورا و التراهیومن وضعیت مالیتان باشد باید گفت که پاسخ شما در راه صاحب یک حلقه هوشمند شدن، حلقه پای رینگ اکس با قیمتی بسیار مقرون به صرفه است.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

مشابه رقبای بسیار گران‌ترش، حلقه هوشمند پای رینگ اکس هم سلامتی شما را زیر نظر خواهد گرفت و به مولفه‌هایی چون تغییر در ضربان قلب، کیفیت خواب، میزان اکسیژن موجود در خون، تعداد قدم‌ها، دمای پوست و کالری مصرفی حساس است. این حلقه هوشمند با وزن 2.5 گرمی یکی از سبک‌ترین حلقه‌های هوشمند موجود در بازار است. باتری‌های این حلقه با هربار شارژ کامل به شما امکان 6 روز استفاده از محصول را می‌دهند و این حلقه همچنین با داشتن گواهی IPX8 این تضمین را به خریدارانش می‌دهد که در برخورد با چند قطره آب یا عرق دچار مشکلی نخواهد شد.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

اگر از علاقمندان به محصولات مشابه باشید حتما می‌دانید که قیمت پایین‌تر دلایلی دارد. این حلقه بر خلاف دو محصول قبلی هیچ تحلیلی درباره اطلاعات سلامتی به کاربرانش ارائه نمی‌دهد. سیستم شارژ مغناطیسی این حلقه هوشمند با مشکلاتی روبروست و دقت سنسورهای این محصول هم ممکن است دچار اشکال شود.

میوز رینگ وان

Muse Ring One

قیمت: ۲۶۴ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

اگر شما از آن دسته از مصرف‌کنندگان هستید که دوست دارند حلقه هوشمندشان حسابی در چشم باشد باید گفت حلقه میوز مناسب شماست. سازندگان این حلقه در طراحی آن به هیچ‌وجه به دنبال سبکی و ظرافت نرفته‌اند و در عوض روی ویژگی‌های فنی محصول مانند حالت مختص ورزش تمرکز  کرده‌اند. این حالت با پیجاندن بخشی از حلقه فعال خواهد شد.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

این حلقه هم مشابه حلقه‌های هوشمند دیگر مولفه‌هایی چون سلامت قلب، کیفیت خواب، کالری مصرفی، تعداد قدم‌ها و ... را زیر نظر می‌گیرد. برنامه یا اپِ همراه این حلقه هم این اطلاعات را تحلیل کرده و با توجه به شرایط سلامتی کاربر، برنامه و توصیه‌هایی به او ارائه می‌دهد. جالب است بدانید این حلقه به دلیل برخورداری از قطعه NFC به خریدارانش این امکان را می‌دهد که بسیاری از پرداخت‌هایشان را با همین محصول انجام دهند و قسمت درونی حلقه با دستگاه‌های پوز فروشگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کند.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

اگر از قیمت و کارایی جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل آن بگذریم شاید تنها نقطه منفی مشخص این حلقه وزن و اندازه آن باشد که برای بسیاری از مصرف‌کنندگان این حوزه که عموما به دنبال محصولات ظریف و سبک هستند، بدسلیقگی به حساب می‌آید.

بوت اسمارت رینگ

Boat Smart Ring

قیمت: ۱۰۸ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

بوت یا همان برند سازنده این حلقه هوشمند خیلی زود توانست وارد این حوزه جذاب شود و با عرضه این حلقه با قیمتی بسیار مناسب نشان داد که به دنبال جذب مشتریان پرتعداد است. مانند محصولات مشابه این حلقه هوشمند هم مولفه‌های گوناگونی از صاحبش مانند سلامت قلب، کیفیت خواب، میزان اکسیژن موجود در خون و چرخه ماهیانه در زنان را زیر نظر می‌گیرد و پس از آن اپ یا برنامه همراه حلقه این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن به همراه اموجی و نمودارهای رنگارنگ برای کاربر تحلیل می‌کند.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

این حلقه هوشمند به قطعه NFC برای پرداخت دیجیتال مجهز نیست اما سازندگان آن در عوض امکان استفاده از یک صفحه کنترل لمسی را برای کاربران به وجود آورده‌اند. کاربر با این صفحه کنترل می‌تواند از امکانات متنوعی چون پخش یا تغییر موسیقی و دسترسی به اپِ حلقه هوشمند استفاده کند.

نویز لونا رینگ

Noise Luna Ring

قیمت: ۲۴۰ دلار آمریکا

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

آخرین حلقه هوشمند حاضر در این فهرست محصولی است که سازندگانش سعی کرده‌اند امکانات متنوع دیگر حلقه‌های هوشمند موجود در بازار را با قیمتی منطقی به کاربران عرضه کنند. این حلقه هوشمند هم مشابه محصولات رقیب با هدف زیر نظر گرفتن مولفه‌های مربوط به سلامتی مصرف‌کننده مانند سلامت قلب، اکسیژن موجود در خون، کیفیت خواب، کالری مصرفی، تعداد قدم‌ها و دمای سطح پوست به بازار عرضه شده است.

شش حلقه‌ هوشمندی که جایگزین حلقه طلا می‌شوند!

شرکت سازنده این حلقه هوشمند یعنی نویز به مصرف‌کنندگانش قول داده محصولش با هر بار شارژ کامل دست‌کم 5 روز قابل استفاده باشد و همچنین هر خریدار با پرداخت قیمت حلقه یک شارژر بیسیم برای محصول هم دریافت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلکسی رینگ سامسونگ چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج