آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۵۷۷
۱۳ نظر
۵۳۹۵
۱۳ نظر
۵۳۹۵
پ

سوپرخودروی ایرانی، جان سیاستمداران جهان را نجات خواهد داد!

کمپانی رضوانی از جدیدترین خودروی خود به نام آرسنال (Arsenal) با چهره‌ای محافظه‌کارانه و جذاب رونمایی کرد.

گجت‌نیوز: رضوانی از آرسنال، ماشین جدید خود رونمایی کرد. Arsenal یک اس یو وی ضدگلوله با انواع تجهیزات محافظتی است که احتمالاً باب میل سیاستمداران باشد.

سوپرخودروی ایرانی، جان سیاستمداران جهان را نجات خواهد داد!

رضوانی موتورز یک کمپانی طراح خودرو ایرانی-آمریکایی و تولیدکننده خودروهای سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا است. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودروهای سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.

تا به حال محصولاتی مانند بیست (Beast)، بیست ایکس (Beast X)، بیست آلفا (Beast Alpha)، تانک و ونجنس از این خودروساز به جهانیان معرفی شده است. اما آخرین خودروی این شرکت یعنی آرسنال به‌تازگی به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.

سوپرخودروی ایرانی، جان سیاستمداران جهان را نجات خواهد داد!

رضوانی بعد از این‌که مدتی قبل رضوانی رترو RR1 را معرفی کرد، اخیراً از رضوانی آرسنال (Arsenal) به‌عنوان محصول جدید خود پرده‌برداری کرد. بر خلاف بخش عمده ساخته‌های رضوانی مثل ونجنس که ماهیتی نظامی و تهاجمی دارند، آرسنال یک شاسی بلند مرسوم‌تر است که می­‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای سیاستمداران و شخصیت‌های مشهور باشد.

طراحی رضوانی Arsenal

آرسنال هم مشابه ونجنس مبتنی بر کادیلاک اسکالید، شاسی بلند فول سایز آمریکایی ساخته شده است و ساختار ضدگلوله دارد. با وجود این، تفاوتی اساسی در طراحی نمای بیرونی این خودرو جدید رضوانی در مقایسه با ونجنس به چشم می‌خورد. در حالی که ونجنس جلوه‌ای سرسخت از خود به نمایش می‌گذارد، آرسنال به گفته رضوانی ظاهری شیک‌تر دارد.

سوپرخودروی ایرانی، جان سیاستمداران جهان را نجات خواهد داد!

شیشه‌های کناری Arsenal برای این‌که سرنشینان دید بهتری به بیرون داشته باشند بزرگ‌تر شده‌اند و نمای جلو این خودرو هم شبیه‌تر به یک اس یو وی آفرودی و لوکس مرسوم به نظر می‌رسد. شیشه و بدنه ضدگلوله، سیستم تعلیق مستحکم‌تر شده، تایرهای پنچررو، دستگیره‌های برقی درب‌ها، پخش‌کننده اسپری فلفل، چراغ چشمک‌زن، سیستم دید در شب و دودزا برخی از ویژگی‌های این شاسی بلند هستند.

مشتریان می‌توانند با هزینه اضافی، رضوانی آرسنال را با پوشش محافظتی B6 سفارش بدهند که حتی در برابر گلوله رایقل مقاوم است. تشخیص مواد منفجره هم در قالب آپشن در دسترس قرار دارد و حتی در صورت نیاز، ماسک گاز در اختیار راننده و شش سرنشین قرار می‌گیرد. همه این‌ها از این شاسی بلند یک ماشین محافظتی عالی می‌سازند.

امکانات و مشخصات فنی رضوانی آرسنال

علی‌رغم تغییرات چشمگیر در نمای بیرونی، کابین آرسنال تفاوت زیادی با کادیلاک اسکالید معمولی ندارد. البته اسکالید به نوبه خود شاسی بلندی لوکس و پرامکانات است که آپشن‌هایی مثل نمایشگر اولد عریض، نمایشگر هدآپ (HUD)، سیستم صوتی با 19 اسپیکر و صندلی‌های چرمی با سیستم گرمایش و سرمایش را پیش رو راننده قرار می‌دهد.

سوپرخودروی ایرانی، جان سیاستمداران جهان را نجات خواهد داد!

آرسنال، ماشین جدید رضوانی با دو پیشرانه عرضه می‌شود؛ یکی پیشرانه استاندارد کادیلاک اسکالید که یک نمونه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ با قدرت 700 اسب بخار و دیگری هم یک پیشرانه دیزل 3 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ. مشتریان می‌توانند هر کدام از موتورها را به دلخواه خود بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی انتخاب کنند.

قیمت آرسنال، خودرو جدید رضوانی

رضوانی قیمت پایه آرسنال را 225 هزار دلار اعلام کرد و همچنین خبر از این داد که فقط 100 دستگاه از این شاسی بلند ضدگلوله تولید می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت مذکور شامل هزینه آپشن‌هایی نظیر تایرهای پنچررو، سیستم دید در شب و پوشش محافظتی B6 نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین پیشرو

      فقط پراید خخخ

    • ناشناس

      با یه اف جی ده سال پیش اینجا یه قیمت!

    • ناشناس

      با وانت پراید می زنی
      من حرفی ندارم

    • ایرانی

      وقتی از علم وتکنولوژی وپشتیبانی کشور دیگه ساخته شده پس نمیشه گفت ساخت ایران

    • دادا

      هیچی پراید نمیشه...

    • ناشناس

      ایرانی ؟ عجب !!!!!!

    • ناشناس

      یه جوری میگین خودروی ایرانی انگار واقعا تو ایران داره طراحی و تولید میشه. چه ربطی به ایران داره؟ حالا چون طراحش یه رگش ایرانیه دیگه شد سوپرخودروی ایرانی؟؟؟؟؟؟ واقعا که

    • ناشناس

      شما چه روی دارید با پرویی می گیرد ایرانی. اگه بنده خدا تو ایران بود الان گاری تولید می کرد

    • ناشناس

      ایرانی آمریکایی!!!! 🤣

    • ناشناس

      بعدبگین مرگ برامریکا شمابافراری دادن نخبه هاوحدکترپرستارها ....وحتی کارگران ...‌بهترین خدمت به آمریکا میکنیدباپرکردن افعانیا

    • پوریا پوریا

      تاسف برای کیها😁

    • ناشناس

      خخخخ فک کردم تیبا رو میگه !

    • ناشناس

      اشتباه نکن پراید رو میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج