X۴؛ برادر کوچکتر X۶
ب ام و X۴ جدید با مصرف سوخت ترکیبی ۵ تا ۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و میزان آلایندگی ۱۳۰ تا ۱۹۳ گرم در هر کیلومتر، ویژگی های بارز سری X را با زیبایی اسپرت یک کوپه کلاسیک در میآمیزد.

طراحی برون گرا و پویا
طراحی فنی سری جدید بر اساس ب ام و X۳ صورت پذیرفته اما خصوصیات اسپرت آن تا حد زیادی به خود آن تعلق دارد و ویژگی های دینامیک را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. ورودی های بزرگ هوا که در لبههای خروجی جلو قرار گرفته اند و خطوط ویژه سری جدید در این قسمت به همراه چراغ های دوقلو و چراغ های مه شکن جلو که در صورت تمایل با فن آوری LED ارائه می شوند، حضور بصری X۴ را در جاده ارتقا میدهند. سقف در قسمت بالای سر راننده به اوج بلندی خود میرسد و بعد به تقلید از زبان طراحی یک کوپه اسپرت کلاسیک به آرامی پایین می رود تا به انتهای خودرو برسد.
کابین اسپرت
موقعیت راننده و سرنشین جلو ۲۰ میلی متر پایینتر از مدل X۳ است. این امر در کنار نحوه طراحی صندلیهای عقب که به نظر می رسد دو صندلی مجزا هستند، ویژگی های کوپه مانند X۴ را به درون کابین کلاسیک و منحصربهفرد آن هم منتقل می سازد. از طرف دیگر X۴ فضای کافی برای قرارگیری پنج سرنشین را فراهم میآورد.
بانک نیرو
برای موتور X۴ گزینه های متعددی پیشنهاد میشود. خریداران می توانند از بین سه موتور بنزینی و سه موتور دیزلی از خانواده موتورهای پویا و کم مصرف ب ام و گزینه باب طبع را انتخاب کنند. قدرت این موتورها از ۱۸۴ اسب بخار تا ۳۱۳ اسب بخار است. همچنین همه آنها مطابق با استانداردهای یورو ۶ ساخته شده اند. فنآوری توئینتوربو بامو هم در حین مصرف سوخت پایین نیروی مضاعفی از موتور استخراج میکند.
ارسال نظر