لافراری؛ دورگه ایتالیایی
بین پیشرانه بنزینی و جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه لافراری یک پیشرانه الکتریکی نیز قرار گرفته که توانایی تولید ۱۶۱ اسب بخار نیرو را دارد. در مجموع، نیروی تولیدی این خودرو فوق سوپر اسپرت برابر با ۹۵۰ اسب بخار است.
بین پیشرانه بنزینی و جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه لافراری یک پیشرانه الکتریکی نیز قرار گرفته که توانایی تولید ۱۶۱ اسب بخار نیرو را دارد. در مجموع، نیروی تولیدی این خودرو فوق سوپر اسپرت برابر با ۹۵۰ اسب بخار است که به چرخ های عقب منتقل می شود.
نیروی پیشرانه الکتریکی لافراری توسط بسته باتری یون لیتیوم ۲.۳ کیلووات ساعتی تامین می شود. به گفته فراری، در شرایط عادی امکان خالی شدن این باتری که با کمک پیشرانه بنزینی و هنگام ترمزگیری شارژ می شود، وجود ندارد. همچنین، پیشرانه الکتریکی مصرف سوخت بهینه تر برای پیشرانه ۱۲ سیلندر بنزینی در مقایسه با یک پیشرانه ۱۲ سیلندر واحد را به همراه دارد.
لافراری طی ۲.۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت را دارد. لافراری، نخستین خودرو هیبریدی فراری، به تعداد محدود ۴۹۹ دستگاه ساخته می شود که تمامی آنها به فروش رسیده اند. این خودرو برچسب قیمت ۱.۴ میلیون دلاری را یدک می کشد.
نظر کاربران
"بدون احساس راننگی آزار دهنده می توانید روزانه از آن استفاده کنید" اونم با 950 اسب بخار قدرت!!! اگه راننده عادی و غیرحرفه ای پشت رول این ماشین بشینه خودشو به کشتن میده این ماشین با این قدرت آسفالتو آتیش میزنه
"بدون احساس راننگی آزار دهنده می توانید روزانه از آن استفاده کنید" اونم با 950 اسب بخار قدرت!!! اگه راننده عادی و غیرحرفه ای پشت رول این ماشین بشینه خودشو به کشتن میده این ماشین با این قدرت آسفالتو آتیش میزنه
"بدون احساس راننگی آزار دهنده می توانید روزانه از آن استفاده کنید" اونم با 950 اسب بخار قدرت!!! اگه راننده عادی و غیرحرفه ای پشت رول این ماشین بشینه خودشو به کشتن میده این ماشین با این قدرت آسفالتو آتیش میزنه