۵۳۲۶۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اکبری: همکاری با کولاکوویچ افتخار بزرگی است

مربی تیم ملی والیبال ایران کار با کولاکوویچ را افتخاری برای هر مربی در جهان دانست و گفت: در مدت همکاری با سرمربی تیم ملی والیبال ایران تجربه‌های بسیار خوبی کسب کرده‌ام.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری بعد دومین دیدار تدارکاتی تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی که سه بر دو به سود ایران به پایان رسید، افزود: در بازی های تدارکاتی فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید، به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت بازیکنان هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی تیم ملی والیبال ایران دو مسابقه تدارکاتی خوبی با تیم ملی اسلوونی داشتیم، گفت: ملی پوشان ایران در مسابقه دوم بهتر از بازی اول بودند و حتی نسبت به دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی مونته نگرو نیز شرایط بهتری از نظر هماهنگی تیمی داشتند.

مربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: امیدورام با توجه به مهیا بودن شرایط لازم، ملی پوشان نیز روز به روز به هماهنگی بیشتری برسند و از نظر اجرای تاکتیک های تیمی هم شاهد روند رو به رشد آنان باشیم.

وی تنها نگرانی فعلی تیم ملی والیبال را احتمال مصدومیت در تمرینات دانست و گفت: تنها موضوعی که برای ما نگران کننده بود آسیب دیدگی آقای غفور بود که ان هم خدا را شکر رو به بهبود است و ما سعی می‌کنیم فشار زیادی به این بازیکن نیاوریم و کم کم این بازیکن را به تیم تزریق کنیم. خدا را شکربهتر شده و به تمرینات بازگشته است.

اکبری با ابراز رضایت از شرایط کلی تیم ملی والیبال تا این مرحله از اردوی برون مرزی گفت: تیم ایران از نظر کلی عملکرد خوبی در این مدت داشته است و روز به روز نیز شرایطش بهتر می شود. هماهنگی بین بازیکنان جلو و عقب تیم ایران در ترکیب های مختلف نیز بهتر شده است. یه نکته فنی خوبی که امروز داشتیم هماهنگی خوب بین دفاع داخل زمین و دفاع عقب زمین است.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان جوان را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بازیکنان جوان هر چند کم تجربه هستند، اما تمام تلاش خود را برای نقش آفرینی در تیم به عمل می آورند و انگیزه بسیار خوبی نیز برای اثبات توانایی های خود دارند. البته باید نظر نهایی در مورد بازیکنان با آقای کولاکوویچ است و امروز سرمربی تیم ملی از عملکرد همه بازیکنانش راضی بود.

مربی تیم ملی والیبال در خصوص کار با ایگور کولاکوویچ گفت: قطعا برای من افتخار بزرگی است که با مربی های بزرگ دنیا مثل آقای کولاکوویچ کار کنم و کار کردن و همکاری با آقای کولاکوویچ به شخصه برای خود من تحربه خوبی است.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود برابر اسلوونی سه بر دو به پیروزی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج