۵۲۸۶۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیچلو: از امروز به فکر مسابقات جهانی هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم.

خوان سیچلو عصر امروز بعد از بازی فینال تیم ایران و ژاپن در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تیم والیبال امید ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات بود که خوشبختانه بازیکنان تیم والیبال امید ایران توانستند با حمایت هواداران پرشور اردبیلی در این دیدار به پیروزی برسند.

وی افزود: برای قهرمانی در این مسابقات تلاش‌های بسیاری انجام داده و تمرینات ویژه‌ای برگزار کرده بودیم که خوشبختانه امروز مزد زحمات خود را به دست آوردیم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بازیکنان خودمان بتوانیم در این مسابقات نیز موفقیت قابل قبولی به دست بیاوریم و به همین منظور تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم.

سیچلو تصریح کرد: بنده به نوبه خود از تمامی تماشاگران اردبیلی تشکر می‌کنم که در این مدت با حضور پرشور خود یاری‌رسان تیم والیبال امید ایران بودند و در نهایت تیم ملی والیبال امید ایران با قهرمانی در این مسابقات پاداش هواداران را به آنان اعطا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج