۱۱۳۷۸۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توصیه ملی‌پوش سابق والیبال به جوانان حاضر در توکیو

عادل غلامی یکی از بازیکنان والیبال ایران که تجربه حضور در المپیک ریو را در کارنامه دارد نکاتی را برای ملی پوشان جوان در آستانه المپیک توکیو مطرح کرد.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با ترکیب ۱۲ نفره ای از بازیکنان شرکت کرد. از این ترکیب، عادل غلامی، مصطفی شریفات، حمزه زرینی، مهدی مهدوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی ۷ بازیکنی هستند که از المپیک توکیو بازماندند. آنها بازیکنانی بودند که نخستین تجربه حضور والیبال ایران در المپیک را به دست آوردند و امروز می توان از تجربیات این بازیکنان برای موفقیت بازیکنان جوان و تیم ملی در توکیو استفاده کرد.

عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تجربه حضور در نخستین المپیک والیبال ایران در ریو گفت: المپیک تورنمنت بسیار متفاوتی از سایر تورنمنت‌های ورزشی در سطح جهان می باشد چرا که شما وارد دهکده ای می شوید که علاوه بر رشته ورزشی خودتان، سایر ورزشکاران رشته های مختلف نیز در یک شهرک با نظم خاصی کنار هم زندگی می کنند و همین شرایط را بسیار متفاوت می کند.

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: حال و هوای المپیک با سایر تورنمنت‌های ورزشی فرق دارد و کنترل کردن تیم‌ها برای سرپرستان واعضای کادر فنی به نسبت سایر مسابقات متفاوت است.

وی تاکید کرد: در المپیک ریو برخی از بازیکنان حضور در دو بازی آسیایی را تجربه کرده بودند و برخی از بازیکنان نیز سه بازی آسیایی را پشت سر گذاشته بودند و همین تجربیات کمی کمک حال تیم بود. نکته مهمی که بازیکنان و کادر فنی در توکیو باید به آن توجه کنند این است که تمام تمرکز خود را بر روی بازی‌ها بگذارند.

غلامی تاکید کرد: در دوره گذشته تیم ملی حدود ۱۳ روز پیش از آغاز مسابقات به ریو اعزام و همین منجر به خستگی بازیکنان شد. یکسری از خصوصیات اخلاقی ایرانی ها با سایر مردم کشورهای دنیا متفاوت است و از نظر استقامت ذهنی کمی ضعیف‌تر از کشورهای دیگر هستیم. به همین دلیل اعزام زودهنگام تیم کار خوبی نیست. خوشبختانه در این دوره بازیکنان در زمان مناسب تری به المپیک اعزام شدند و امیدوارم موفق تر عمل کنند.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال با اشاره به توقع اعمال شده برای حضور تیم ملی در جمع ۴ تیم بازی‌های المپیک گفت: در ورزش هر امکانی وجود دارد. با تلاش و کوشش مطمئنا شانس هم کمک خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما در مدت زمان کوتاهی که کادر جدید به تیم تزریق شد نمی دانم برنامه ریزی ها چگونه بوده است. نتایج لیگ ملت‌ها خوب نبود اما باید دید خواسته کادر فنی از لیگ ملت ها چه بوده. امیدوارم که تیم ملی در تمرکز کامل در بازیهای المپیک شرکت کند و نتیجه مد نظر را به دست آورد.

وی ادامه داد: والیبال ایران جزو ورزش های گروهی است که در سطح جهانی به آن امید دارند. والیبال ما در چند سال اخیر دچار افت و خیز بوده است اما با این حال جزو امیدهای ورزش گروهی ایران در سطح جهانی است.

غلامی در پایان در پیامی به بازیکنان جوان تیم ملی گفت: تنها توصیه‌ای که می توانم به بازیکنان جوان بدهم این است که خودشان باشند. در این صورت بهترین عملکرد را خواهند داشت. بازیکنان جوان با کیفیت هستند و با حضور در کنار بازیکنان با تجربه می‌توانند نتیجه کسب کنند. همیشه تلفیق بازیکنان با تجربه و جوانان در یک تیم بهترین شرایط را فراهم می کند و امیدوارم این موضوع برای ایران نیز ایجاد شود و نتایج خوبی در المپیک توکیو بدست آید. این را هم باید بگویم تیم چه نتیجه بگیرد وچه نگیرد همیشه باعث افتخار بوده است و امیدوارم که ملی پوشان بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج