۹۸۲۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حقيقي: از حضور در ليگ پرتغال خوشحالم

دروازه‌بان تيم فوتبال کوبيلهاي پرتغال گفت: با توجه به حضور بازيکنان خوب و حرفه‌اي بايد بگويم از انتخاب ليگ پرتغال بسيار خوشحالم و پشيمان نيستم.

خبرگزاری فارس: عليرضا حقيقي ابتدا در خصوص بازي با بنفيکاي پرتغال و شکست با ۴ گل اظهار داشت: ما بازي خوبي را مقابل بنفيکا انجام داديم و حتي در دقايق اوليه بازي خوب آنها را کنترل کرديم، اما متاسفانه ما ۱۰ نفره شديم و يکي از بازيکنان خوب‌مان به نام ماسايا اخراج شد.

وي افزود: به همين دليل از دقيقه ۳۰ بازي بنفيکا سوار بازي شد، از طرفي ديگر ما مشکل گلزني داريم و ۵ هفته است که حتي يک گل هم نزده‌ايم، دليلش هم اين است که دو مهاجم برزيلي خوب خود را فروخته‌ايم و گلزن نداريم.

حقيقي ادامه داد: هرگز دوست نداشتيم بازي با نتيجه‌اي که اتفاق افتاد، تمام شود اما اخراج بازيکن ما باعث شد که تيمم به عقب بيايد، بالاخره در فوتبالي مانند پرتغال نبودن يک بازيکن خيلي يک تيم را دچار مشکل مي‌کند در کل تجربه بسيار خوبي بود که مقابل بنفيکا بازي کردم چون آنها بازيکنان بسيار خوب و خارجي‌هاي تأثيرگذاري داشتند.

وي در خصوص انتقادهاي اين روزهاي رسانه‌ها به دروازه‌بان‌هاي ملي پوش نيز گفت: بالاخره متاسفانه اين در فوتبال ما باب شده برخي مطبوعات البته بعضي‌ها هر بازيکني که اشتباه مي‌کند، بلافاصله آن را بزرگ مي‌کنند. من از شماها سؤال مي‌کنم مگر دفاع، مهاجم و يا هافبک در همه بازي‌ها يکسان و قوي ظاهر مي‌شوند و يا اصلا اشتباه نمي‌کنند، بالاخره فوتبال همين است، يک روز يک تيم سوار بازي است اما يک روز هم مثل تيم ما مقابل بنفيکا حتي بازيکني که سابقه حضور در تيم ملي آرژانتين را دارد و اگر اشتباه نکنم چند بازي ملي انجام داده را به زمين مي‌فرستند تا ما را شکست دهند، از طرف ديگر ما هم ۱۰ نفره هستيم و فوتبال همين است، ما گلزن نداشتيم، آنها از توپ‌هايي که برايشان مي‌آمد استفاده مي‌کردند و حتي در ضد حملات تيم ما را غافلگير کردند.

وي افزود: من در همين شرايط مي‌گويم خيلي خوشحالم که ليگ پرتغال را انتخاب کردم، من الان مقابل بازيکناني در پرتغال بازي مي‌کنم که تجربه حضور در تيم ملي آرژانتين را دارند، يعني همين بازيکن ۲۳ ساله بنفيکا که تجربه خوبي براي من است، من خوشحالم که در ليگ پرتغال بازي مي‌کنم و مطمئن باشيد از هر دقيقه و ثانيه در اين بازي‌ها بهترين تجربه و استفاده‌ها را مي‌کنم تا در اختيار تيم ملي کشورم بگذارم. بالاخره بازي کردن در فوتبال اروپا سختي زيادي دارد که مطمئن باشيد سعي خواهم کرد که روسفيد از اين آزمون بيرون بيايم.

حقيقي خاطرنشان کرد: البته اين را هم بايد بگويم که کسي که برخي اتفاقات را مي‌نويسد از کل بازي هم که خبر ندارد، من نمي‌خواهم از خودم تعريف و تمجيد کنم اما اي ‌کاش کل بازي را هم همه مي‌ديدند آنوقت قضاوت مي‌کردند. بالاخره حتما صحنه‌هايي بوده که من هم در اين بازي يا بازي‌هاي قبل در آن تاثيرگذار بودم اما ناراحت نيستم و مطمئن باشيد با بهترين تجربه‌ها و استفاده از ثانيه‌هاي بازي در کوبيلها سعي مي‌کنم به تيم ملي کشورم خدمت کنم.

حقيقي در پايان با تبريک سال جديد به تمام مردم ايران و آرزوي موفقيت براي فوتبال کشورمان، گفت: سال ۹۲ گذشت و ما سال بسيار سختي در پيش داريم، مردم تيم ملي را دعا کنند از صميم قلب آرزو مي‌کنم که سال ۹۳ خوشبختي مردم ايران را بيشتر از گذشته ببينم، آرزو مي‌کنم که تيم ملي فوتبال کشورمان با کي‌روش و همه بازيکنانش در جام جهاني دل مردم را شاد کند تا يک جام جهاني به ياد ماندني را پشت سر بگذاريم، از مردم مي‌خواهم که من را دعا کنند تا بتوانم به هدف بزرگم در اروپا برسم. خوشبختانه در اولين قدم پس از حضور در روبين‌کازان الان در ليگ پرتغال بازي مي‌کنم و ان‌شاءالله پس از کمک به تيم ملي که هنوز هم هدفم پوشيدن پيراهن شماره يک است به حضور در ليگ‌هاي بهتر و تيم‌هاي بزرگتر فکر مي‌کنم، فقط اميدوارم خدا کمکم کند و مردم هم هميشه من را دعا کنند چون دعاي مردم ايران هميشه باعث شده که من به اهدافم برسم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج