۹۱۶۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حقيقي: حضور در پرتغال يک تجربه جديد است

دروازه‌بان ايراني تيم اسپورتينگ کوويلا اميدوار است بتواند با بازي در کوويلا به تيم ملي براي حضور در جام‌جهاني دعوت شود.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان ايراني تيم اسپورتينگ کوويلا اميدوار است بتواند با بازي در کوويلا به تيم ملي براي حضور در جام‌جهاني دعوت شود.

عليرضا حقيقي اعلام کرد که به اين منظور به تيم اسپورتينگ کوويلا ملحق شده است که بتواند در جام‌جهاني ۲۰۱۴ برزيل بازي کند و مطمئن باشد يکي از کساني است که از سوي کي‌روش به تيم ملي دعوت مي‌شود. وي اظهار داشت: من در روبين کازان بودم؛ يکي از تيم‌هاي بزرگ اروپا اما آمده‌ام به کوويلا کمک کنم و کوويلا هم به من کمک کند. هدف من اين است که در جام‌جهاني بازي کنم.

وي ادامه داد: اينجا هستم تا بازي کنم و اميدوار باشم در رقابت‌هاي جام‌جهاني به ميدان بروم. حضورم در پرتغال يک تجربه جديد است.

حقيقي خاطرنشان کرد: مطمئنا فرصت دعوت شدن به تيم ملي را دارم. هر روز بهترين عملکردم را به نمايش مي‌ گذارم و اين به سود خودم و کوويلا است. خوشبختانه خدا همه‌چيز را مي‌بيند و به من کمک مي‌کند در جام‌جهاني بازي کنم.

دروازه‌بان ۲۵ ساله و يک متر و ۹۵ سانتي‌‌متري که سابقه پنج بازي ملي را دارد، گفت: فرصت بازي کردن در اين تيم به من داده شد و اميدوارم اين اتفاق در بازي بعدي هم بيفتد و ما برنده شويم تا در پايان بازي همه خوشحال باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج