۸۰۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

براي مجيدي برنامه دارم

استيلي: مایلی کهن بزرگ ما است!

حميد استيلي عنوان كرد: پس از نتيجه خوبي كه مقابل صنعت نفت گرفتيم به بازيكنان استراحت داديم تا با يك ريكاوري خوب تمرينات خود را آغاز و خود را براي برگزاري يك اردوي خوب در مشهد آماده كنيم.

حميد استيلي عنوان كرد: پس از نتيجه خوبي كه مقابل صنعت نفت گرفتيم به بازيكنان استراحت داديم تا با يك ريكاوري خوب تمرينات خود را آغاز و خود را براي برگزاري يك اردوي خوب در مشهد آماده كنيم.

وي افزود: در اين اردو سعي خواهيم كرد شرايط تيمي خودمان را بهتر و خود را آماده كنيم تا بعد از تعطيلات پر قدرت‌تر جلوي حريفان بايستيم و فوتبالي زيبا كه هواداران آن را دوست دارند به نمايش بگذاريم.

استيلي در خصوص سجده شكرش پس از بازي با صنعت نفت آبادان گفت: فقط خواستم از خداوند تشكر كنم كه شرمنده اين هواداران نشدم. خوشبختانه همه دست به دست هم داديم تا اين نتيجه خوب رقم بخورد و هواداران شاد شوند. من باز هم اعتقاد دارم كه اين تيم روز به روز بهتر مي‌شود و روان‌تر بزاي خواهد كرد.

سرمربي پرسپوليس درباره اينكه گفته مي‌شود كه اين برد جوابي به اظهارات مايلي كهن بود، گفت: مايلي كهن بزرگ ما است و مربي من بوده و در همه حال به او احترام مي‌گذارم و هميشه براي ايشان آرزوي موفقيت دارم. ما زحمت كشيديم و نتيجه گرفتيم. اگر در بازي‌هاي گذشته بدشانس نبوديم اولين برد خود را زودتر جشن مي‌گرفتيم.

استيلي در جواب اين سؤال كه براي دربي چه برنامه‌اي داريد گفت: اول بايد خودمان را براي ديدار سخت مقابل ذوب آهن در اصفهان آماده كنيم. ذوب آهن در چند سال اخير تيم خوبي نشان داده و قطعا مقابل ما انگيزه زيادي دارد. از طرف ديگر ما هم مي‌خواهيم تا قبل از دربي شرايطمان بهتر شود.

اين مربي اضافه كرد: صددرصد در دربي بهتر به ميدان خواهيم رفت و نمايش بهتري خواهيم داشت. هر روز كه مي‌گذرد ما بهتر مي‌شويم و قطعا ۲۵ شهريور و در ديدار با استقلال يك بازي زيبا را به نمايش مي‌گذاريم.

استيلي در پاسخ به اين سؤال كه براي مهار مجيدي چه برنامه‌اي داريد گفت: در هر تيمي نقاط ضعف و قوتي و بازيكن خوبي وجود دارد. ما با يك برنامه ريزي خوب براي بازيكنان استقلال و مجيدي پا به دربي خواهيم گذاشت و قطعا شرايط را مي‌سنجيم تا بهترين تصميم را براي رسيدن به اهدافمان بگيريم. ما هم بازيكنان خوبي داريم كه هر كدام هر لحظه مي‌توانند تاثيرگذار و موثر باشند. اميدوارم با حمايت هواداران بتوانيم در دربي نتيجه خوبي بگيريم.

وي در پايان در خصوص ديدار ايران مقابل اندونزي كه جمعه هفته جاري برگزار مي‌شود تصريح كرد: با توجه به اينكه تيم ملي اولين بازي خود را بايد در ورزشگاه آزادي انجام دهد قطعا با يك پيروزي خوب مي‌تواند دل هواداران را شاد و شرايط را براي صعود مساعد كند. براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم بازيكنان پرسپوليس نيز بهترين بازي خود را براي كي‌روش و تيم ملي انجام دهند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استيلي: مایلی کهن بزرگ ما است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج