۷۸۰۳۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پله: زیدان از مسی بهتر بود

پله در نشستی خبری گفت، زیدان در دورانی که بازی می‌کرد، طعم قهرمانی در جام‌جهانی و جام‌ ملت‌های اروپا را با تیم فرانسه چشید و زمانی که در رئال‌مادرید بازی می‌کرد صاحب توپ طلا شد اما اسطوره‌ فوتبال برزیل به این موضوع اشاره نکرد که مسی چهار بار توپ طلا برده و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است.

ایسنا: پله در نشستی خبری گفت، زیدان در دورانی که بازی می‌کرد، طعم قهرمانی در جام‌جهانی و جام‌ ملت‌های اروپا را با تیم فرانسه چشید و زمانی که در رئال‌مادرید بازی می‌کرد صاحب توپ طلا شد اما اسطوره‌ فوتبال برزیل به این موضوع اشاره نکرد که مسی چهار بار توپ طلا برده و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است.

او در ادامه گفت: شخصا فکر می‌کنم زیدان در دوران خود بهتر از مسی بود. زیدان فوق‌العاده بود و باید این موضوع را مدنظر داشت که هم‌تیمی‌هایش به خوبی هم‌تیمی‌های مسی نبودند. مسی با بازیکنانی همچون ژاوی و اینیستا که استاندارد بالایی دارند، بازی می‌کند.

مسی هم اکنون برای گرفتن توپ طلا و کسب عنوان قهرمانی با رقیب‌های خود همچون کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری رقابت می‌کند. پله تصریح کرد که اگر قرار باشد از میان رونالدو، ریبری و مسی برای گرفتن توپ طلا رای دهم به مسی رای می دهم؛ چرا که تکنیک بسیار خوبی دارد.

ریولینو، دیگر بازیکن برجسته برزیل در دوران طلایی این تیم در پاسخ به اظهارات پله گفت: "به نظر من نیمار از لحاظ تکنیکی بهتر از مسی است. مارادونا هم بازیکن بزرگی بود اما به هیچ وجه نمی‌توان او را با مسی مقایسه کرد. مسی در تیمی بازی می‌کند که از همه نظر عالی است. به نظر من امسال بازیکن دیگری توپ طلا را می‌برد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ardeshir

      اقای پله شما به مسی حسادت می کنی چرا از دیگران مایه میزاری.

      پاسخ ها

      • عسل

        دقیقا !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج