۷۵۷۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جلالي: تيموريان و نکونام يک تيم هستند

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي اعتقاد دارد:کسر امتياز مجازات سنگيني است و نبايد به راحتي اين کار را انجام داد.

ورزش سه: سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي اعتقاد دارد:کسر امتياز مجازات سنگيني است و نبايد به راحتي اين کار را انجام داد.

مجيد جلالي در نشست خبري بعد از بازي مقابل استقلال گفت: به همه بازيکنان و تيمي که دارم افتخار مي‌کنم خوشحالم به اين مرحله رسيديم شايد تمام بازي غرامت شروع بازي بود. بازي در اوج هيجان شروع شد اما استقلالي‌ها تجربه‌شان از ما بيشتر بود. در همه بازي ما تيم برتر و شايسته پيروزي بوديم. در رختکن تمام بازيکنان ناراحت بودند که چرا نبردند. فوتبال خوبي بازي کرديم که اميدوارم بتوانيم حل کنيم.

وي ادامه داد:‌شما نوع بازي ما را ديديد آنها نکونام و تيموريان را دارند که هر کدام يک تيم هستند. بازي مقابل اين تيم نشاندهنده قدرت ماست. واقعا توانستيم خودمان را با آنها تطبيق کنيم اگر قرار باشد ر اين فوتبال ارزشيابي کنند ما امروز از نوع بازي نمره خوبي گرفتيم البته ار زوي غافلگيري گل خورديم اما از نظر نوع بازي خوب و فوق‌العاده بوديم. شما اين بازي را با بازي‌هاي اول فصل مقايسه کنيد. بازيکنان واقعا کار مي‌کنند و بهتر از اين مي‌شويم. در پست‌هاي کليدي مشکل داريم که بايد تامين کنيم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با اشاره به اينکه چرا نمي‌توانيم موقعيت‌هاي زيادي بسازيم اظهار داشت: از 9 گل بازي استقلال 7 تاي آن ايستگاهي است. پرسپوليس و فولاد هم همين طور اما ما از روي ضربه ايستگاهي گل نزديم و در جريان بازي به گل رسيديم که در ارزشيابي فاکتور مهمي است. اختلاف ما با صدر جدول يک امتياز است. کمبودهايي داريم که شما به آن اشراف داريد. از تماشاگران هم تشکر مي‌کنم که با شور و حرارت ما را تشويق کردند دلم مي‌خواست خوشحال از ورزشگاه بيرون بروم.

جلالي با بيان اينکه مشکلات تيم را کاملا شناسايي کرده‌ايم، عنوان کرد:‌با چند باشگاه درباره جذب بازيکن صحبت کرديم کارهايي مدنظرمان است که انجام خواهيم داد. براي حل مشکل بايد ابزار آن را داشته باشيم که در نيم فصل آن را حل مي‌کنيم.

وي درباره نيمه دوم بازي گفت: بارندگي هميشه مي‌تواند به نفع دفاع کننده باشد چون تيم حمله کننده نقش سازنده دارد و تيم دفاع کننده نقش تخريب. اگر دقت کنيد بهترين زمان استقلال 30 دقيقه آخر بود که ما بايد براي آن فکري مي‌کرديم که در نهايت هم گل زديم.

وي همچنين درباره فرشيد طالبي گفت:‌از او راضي هستيم تيم‌هايي آمده‌اند تا او را ببرند اما ما او را از دست نمي‌دهيم. بازيکنان امروز عملکردشان خوب بود و در خدمت تيم بودند. بزرگترين ستاره‌ها هم که در تيم باشند و در خدمت خودشان باشند فايده‌اي ندارد. بازيکنان ما در خدمت تيم بودند.

جلالي با اشاره به اينکه مردم تبريز دوست دارند تيمي تهاجمي ببيند خاطرنشان کرد: به نظرم نقطه ضعف ما در حمله و ضربات ايستگاهي است هنوز هيچي از اين بخش به دست نياورده‌ايم. رقيبان ما که در بالاي جدول قرار دارند از اين فاکتور استفاده کرده و بالا آمدند اين ما را اذيت مي‌کند. امروز وقتي بازيکنان با آن جديت بازي مي‌کردند تماشاگران آنها را سر شوق مي‌آوردند. پرسپوليس گر مي‌توانست بازي‌اش را ببرد قهرمان نيم فصل مي‌شد. آنها چقدر تماشاگر داشتند ما چقدر تماشاگر داشتيم.

وي درباره اينکه برخي بازيکنان ابراز ناراحتي کردند که بازي به آنها نمي‌رسد،‌گفت: جوان بايد خودش را اثبات کند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با اشاره به اينکه تا الان دو درصد راه را رفته‌ايم، عنوان کرد:‌از هفته آينده بايد براي 98 درصد باقيمانده شروعي قوي داشته باشيم. ما مشکلاتي داريم تا جايي که به تمرين وتاکتيک مربوط بود سعي‌ام را کردم بخشي ديگر از آن را بايد ابزار لازم را داشته باشيم. بازي با فولاد و استقلال را بايد مي‌برديم. شايد هيجان زياد بازي باعث شد دو گل بلافاصله بخوريم. بايد تدبير مي‌کرديم بعد از گل هوشيار باشيم. امروز اين کار را انجام داديم.

جلالي همچنين درباره کسر امتياز تصريح کرد: ما کاري نکرديم آنها کاملا شتابزده راي دادند کسر امتياز مجازات سنگيني است بايد مدارک کاملا مستدل باشد. نمي‌شود دو نفر به يک اتاق بروند و امتياز کسر کند بنابر اين بايد امتيازها برگردد. وقتي اين تماشاگر را داريم آنها بايد تشويق شوند نه مجازات.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج