۷۲۱۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مربي تايلند: هدف‌ ما تساوی با ایران است

سرمربی تیم فوتبال تایلند هدف تیمش در بازی با ایران را کسب نتیجه مساوی در ورزشگاه آزادی دانست

سایت گل: سرمربی تیم فوتبال تایلند هدف تیمش در بازی با ایران را کسب نتیجه مساوی در ورزشگاه آزادی دانست

"سوراچی جاتورا پاتاراپونگ" در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در مرحله انتخابی رقابتهای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ گفت: فردا سه‌شنبه بازی بسیار مهمی برابر ایران داریم و می‌خواهیم حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم که شانس کسب آن را هم داریم.

وی با بیان اینکه بهدف تیمش گرفتن امتیاز از ایران در ورزشگاه آزادی است، گفت: ایران تیم بزرگی است زیرا به جام جهانی صعود کرده است اما من رهبر تیم خود هستم و باید به بازیکنانم روحیه بدهم تا بتوانند در تهران امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در ادامه مي گويد: خودم به عنوان بازیکن ۲ مرتبه در مسابقات جام ملت‌ها برابر ایران به میدان رفتم که آن دو بازی با تساوی به پایان رسید. علی دایی هم در آن دو بازی در ترکیب تیم ملی ایران بازی می‌کرد.

"سوراچی جاتورا پاتاراپونگ" در خصوص ترکیب تیمش برای این مسابقه هم گفت: ترکیب تیم ما، ترکیبی جوان همراه با نفرات باتجربه است که نسل جدید فوتبال تایلند را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه در این بازی مصدومی نداریم و تنها "تیلاتر" مصدوم است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از ترکیب تیم ایران را می‌شناسد، در مورد اینکه آیا ترکیب تیم شما را بازیکنان تیم بوریرام تشکیل می‌دهند، حرفهايش را اينطور تمام كرد: فقط یک بازیکن از بوریرام در تیم ملی تایلند بازی می‌کند. سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در پایان در مورد سابقه کاری خود هم گفت: مهمترین تجربه کاری من دستیاری سرمربی پیشین تیم ملی تایلند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج