۷۲۰۱۶۲
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

طنز؛ خواب خوش ژن خوب!

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده که استخدام ژن‌های خوب لغو می‌شود. از طرف دیگر عده‌ای پیشنهاد کرده‌اند که گرین‌کارت ژن‌های خوب هم لغو شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود به زودی محدودیت‌های بیشتری برای ژن‌های خوب در نظر گرفته شود.

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده که استخدام ژن‌های خوب لغو می‌شود. از طرف دیگر عده‌ای پیشنهاد کرده‌اند که گرین‌کارت ژن‌های خوب هم لغو شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود به زودی محدودیت‌های بیشتری برای ژن‌های خوب در نظر گرفته شود. مثلا محدود شوند و هر ژن خوب فقط حق داشته باشد ۱۰۰ میلیون دلار ارز از کشور خارج کند یا فقط پنج تا کارخانه داشته باشد یا فقط ۱۰ قلم جنس قاچاق وارد کشور کند!

متاسفانه این روزها در ایران عده‌ای تلاش می‌کنند شرایط کشور را از آرامش دور نگه دارند. درست است که مردم تحت فشارند و به آنها خوش نمی‌گذرد اما انصافا این هم درست نیست که دست کم نعمت ژن‌های خوب را قدر ننهیم و آنها را از سر سفره انقلاب بتارانیم و وادارشان کنیم که مثل ما شهروندان درجه سه، برای یک لقمه نان هزار جا کار کنند! انصافا این برخورد نه تنها درست نیست بلکه مخل آسایش مردم هم هست و رفتار زشتی است. بالاخره طرف زحمت کشیده دارای ژن خوب شده. وقتی نمی‌گذاریم به مردم عادی خوش بگذرد‌، دست کم اجازه دهیم ژن‌های خوب در جامعه پویا و فعال باشند و امید در دل مردم باقی بماند. شاید روزی از خانواده‌های ما هم یک دختری خوشبخت شد و با یکی از جوان‌های هزار‌فامیل ازدواج کرد و بقیه ما خوشبخت شدیم. در حقیقت ژن‌های برتر حکم لاتاری گرین کارت را دارند. به مردم خواب خوش می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج