۶۸۱۶۱
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

اصفهانیان: قهرمانی اشتباه کرد

شکایت کمیته داوران از دایی و رویانیان

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید محسن قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد ولی رویانیان و دایی نباید به این راحتی‌ها تهمت و افترا بزنند.

ایسنا: رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید محسن قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد ولی رویانیان و دایی نباید به این راحتی‌ها تهمت و افترا بزنند.

فریدون اصفهانیان درباره اظهارات علی دایی و محمد رویانیان درباره قضاوت محسن قهرمانی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس و طرح مواردی علیه داور بازی عنوان کرد: قطعا هر کسی که صحبت می‌کند، پاسخگوی حرف‌هایش هم هست. وظیفه داریم این مسائل را به کمیته‌ انضباطی ارجاع دهیم. البته اعضای این کمیته‌ خودشان حرف‌ها را شنیده‌ و خوانده‌اند ولی ما گزارش می‌دهیم و توقع برخورد داریم. باید قبول کنیم که در بالاترین سطح فوتبال دنیا هم داوران اشتباه می‌کنند. داور گذاشته‌ایم که حق را به حقدار برساند اما متاسفانه برخی صحبت‌ها تاسف‌آورند. داور انسان است و جایزه‌الخطا. ما در یک نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و این صحبت‌ها را نمی‌توان به این راحتی قبول کرد.

او افزود: نمی‌توان به این راحتی اتهاماتی را وارد کرد و پاسخگو نبود. یک چیز بگویم و این که آقای رویانیان گفته‌اند که داوری مبلغی از ایشان خواسته تا در یک بازی به نفع پرسپولیس سوت بزند. مساله اینجاست که خود من نباید رفتارم جوری باشد که به من پیشنهاد رشوه بدهند. من هم داور بوده‌ام ولی هیچگاه کسی به من پیشنهادی نداد. آقای رویانیان می‌توانست طبق روال قانونی این مساله را اطلاع دهد و ما آن را پیگیری کنیم. از خدایمان است که اگر نیروی فاسدی وجود دارد، شناسایی شود و سریعا کنار بگذاریمش؛ چرا که یک نیروی مشکل‌دار می‌تواند یک سیستم‌ را دچار مشکل کند.

رییس کمیته‌ داوران در ادامه با اشاره به عزم مصمم این کمیته‌ نسبت به شکایت از علی دایی و محمد رویانیان تصریح کرد: عذرخواهی این دو هیچ دردی را دوا نمی‌کند. می‌خواهیم همه به داور اعتماد کنند و اگر مشکلی هست، قانونی حل شود. نباید تهمت و افترا بزنیم و امیدوارم که مسئولان ذیربط مطابق آیین‌نامه نسبت به این مساله برخورد کنند.

اصفهانیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا محسن قهرمانی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس اشتباه کرد و این که آیا احتمال دوری چند هفته‌ای او از قضاوت فوتبال وجود دارد، بیان کرد: بله. متاسفانه آقای قهرمانی در دیدار سپاهان برابر پرسپولیس اشتباه‌هایی داشت و ما هم نسبت به اشتباه‌های ایشان مطابق آیین‌نامه تصمیم‌گیری کرده و آن را اجرایی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حمید

      اشتباه تاکی؟اشتباه چفدر؟چرا این داور همش به ضرر پرسپولیس سوت زده؟چرا همه بازی های جنجالی رو داورش این بوده؟چرا تو اصفهان همش برای پرسپولیس یه جور برنامه میسازن؟اخه تا کی باور کنبم که جواب این چرا ها اتفاق بوده و عمدی در کار نبوده؟این ادم معلومه به یه جاهای وصله....

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        همین قهرمانی بازی اول با تراکتور رو برای پرسپولیس در آورد

    • الست

      عجب رویی دارین شما؟!!!!! یعنی تو نمیدونی تو اون خراب شده چی میگذره؟یعنی نمیدونی اینهمه اشتباه تاثیر گذار به ضرر یه تیم از یه نفر خاص یعنی چی؟یا چون نمیشه ثابت کرد سرتو کردی تو برف؟آره دیگه دزد ندیده پادشاست.قهرمانی و قهرمانی ها باربارها وبارها نشون دادن دردشون چیه ولی یه مرد تو کمیته داوان نیست جلو اینکارارو بگیره.شایدم همدستین؟!بعد میای میگی تو کشور اسلامی؟ ببند اون .... اگه این یه جمله نبود بادمجون دور قاب چینایی مثل تو چه......

    • محسن

      برو بابا با این داوری مزخرفتون

      این قهرمانی کلا" کمبود داره اینام عمدی میزارندش واسه پرسپولیس،مگه یادمون رفته که چطوری با رضا حقیقی برخورد کرد که انگاری ارث باباش رو میخواد

      متاسفم واسه این داوری و کمیته داوران

    • علی

      آقای اصفهانیان بهتر نیست به جای شکایت وشکایت کشی یه کم بیشتر به وضعیت داوری در کشور بپردازند که خیلی راحت داره نتایج رو رقم میزنه یعنی با یکی دو جلسه محرومیت آقای قهرمانی همه چیز حل میشه اگر داوری تبانی کرده باشه که با توجه به مبالغی که ردوبدل میشه با اینجور تنبیهات ککش هم نمی گزه!

    • امیر

      مشکوک ....................

    • بدون نام

      این ها همگی بخاطر مدیریت بسیار ضعیف کمیته داوران نه فقط برای استقلال و پرسپولیس بلکه برای همه ی تیم هاست با این مدیریت این داستان ادامه دارد . . .

    • ایرج امیری

      خوبه . تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد .

    • ماندانا

      اصفهانیان میدونه اگه بخوان به حساب کتابهای داوران رسیدگی بشه آبروی خودش و دار ودستش زودتر از همه میره.

    • همراه آبی

      حالا خوبه امیر قلعه نوعی خارجه وگرنه این لنگیا میگفتن باخت پرسپولیس تقصیر امیر قلعه نوعی مافیاست.با استناد به برنامه90استقلال توی بازی با همین سپاهان همه دیدن با اشتباه داوری فغانی باخت بازی با ذوب آهن پنالتی رو نگرفتن بازی با استقلال خوزستان یار حریف باید اخراج میشد که نشد گل سالم مردود شد پنالتی رو نگرفتن ولی ما استقلالیها اینقد سروصدا نکردیم.اون وخ که بازی با سپاهان استقلالیها به حق به داور فحش دادن و کمیته انضباطی به ناحق 1 امتیاز از ما کسر کرد شما لنگیا خوشحال بودید حالا اگه جرات دارید یا به داور فحش بدید تا کسر امتیاز بشید یا ساکت بشینید سر جاتون و اون تیم مریضتون رو درست کنید.در ضمن به استناد برنامه نود شما لنگیا با ملوان با 1گل آفساید برنده شدید.بازی با تراکتور همین قهرمانی برنده تون کرد.بازی با مس کرمان با رعایت نکردن فیرپلی گل زدید و بازی رو بردید.پس اشتباه داوری و این چیزا همش بهونه هست البته فقط واسه شما لنگیا نه واسه ما استقلالیها که مرد میدان هستیم

    • ماندانا

      اصفهانیان میدونه اگه بخوان به حساب کتابهای داوران رسیدگی بشه آبروی خودش و دار ودستش زودتر از همه میره.

    • ماندانا

      اصفهانیان میدونه اگه بخوان به حساب کتابهای داوران رسیدگی بشه آبروی خودش و دار ودستش زودتر از همه میره.

    • ماندانا

      اصفهانیان میدونه اگه بخوان به حساب کتابهای داوران رسیدگی بشه آبروی خودش و دار ودستش زودتر از همه میره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج