۶۸۰۸۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آتیلا: استقلال توان قهرماني در آسيا را دارد

استقلال با نفراتي که اسکلت اصلي تيم ملي کشورمان را تشکيل ميدهد ، توان قهرماني در آسيا را دارد .

ورزش سه: بعد از انتخاب آتيلا حجازي بعنوان مربي مس کرمان با وي پيرامون اين انتخاب و مواردي ديگر گفتگوئي انجام داديم که بدون هيچ مقدمه اي در ادامه مي خوانيد :

-در ابتدا از حضور خود در تيم مس کرمان بگوئيد .

به درخواست پرويز مظلومي قرار بر آن شد تا وي را همچون تيمهاي استقلال تهران و آلومينيوم هرمزگان در مس کرمان نيز همراهي کنم . به هر حال اين تيم با شرايط سختي روبرو است و بدون برد و در انتهاي جدول قرار دارد . بي گمان مظلومي پتانسيل لازم را در اين تيم ديده است و از اين رو قصد داريم تا از شرايطي که مس با آن مواجه است , نجاتش دهيم و اين مهم با حمايت هواداران و تلاش بازيکنان , سخت و غير قابل رسيدن نيست .

-استقلال توانست با پيروزي بر بوريرام تايلند به مرحله نيمه نهائي صعود کند , بازي برگشت مقابل نماينده تايلند را چطور ديديد؟

بازي استقلال و بوريرام دو نيمه متفاوت داشت . نماينده تايلند در نيمه اول بسيار خوب بازي کرد اما در نيمه دوم و با حضور فرهاد مجيدي شرايط تغيير کرد و استقلال توانست نسبت به حريف خود برتري پيدا کند . بوريرام بعد از دريافت گل , بازي را تمام شده ديد و استقلال نيز بخوبي شرايط را کنترل کرد تا به هدف خود که صعود به مرحله نيمه نهائي بود , دست يابد .

-ديداراستقلال با اف سي سئول کره جنوبي در مرحله نيمه نهايي را چطور مي بينيد ؟

بي گمان اف سي سئول با بوريرام قابل قياس نيست و استقلال بازي سخت تري را پيش رو دارد . استقلال بايستي مراقب باشد تا مثل نيمه اول بازي برگشت با بوريرام نباشد. آنچه در اين ديدار مهم است , تجربه بالاي بازيکنان استقلال مي باشد که مي تواند به تيم محبوب پايتخت کمک بسياري نمايد .

-فکر ميکنيد استقلال با نفراتي که اسکلت اصلي تيم ملي را تشکيل مي دهند , مي تواند بعد از ۱۴ سال که آخرين بار آن با نفراتي جوان از جمله خودتان با سرمربيگري اسطوره ملي ايران , ناصر حجازي بود , دوباره فينال جام باشگاههاي آسيا را تجربه نمايد ؟

همانطور که اشاره کرديد , اسکلت اصلي استقلال در زمان پدرم رانفراتي جوان و جوياي نام آن سالها تشکيل ميداد. بياد دارم پدرم بدليل شرايط سخت مالي آن سالهاي استقلال , اجازه داد تا باشگاه ۴ مهره اصلي تيمش را يعني : عليرضا منصوريان , مهدي پاشازاده , داريوش يزداني و سرژيک تيموريان به اروپا ترانسفر نمايد که ۳ نفر از آنها در اواسط فصل بود و پدرم هرگز از اين بابت گله اي نکرد و حتي توانست استقلال را نايب قهرمان آسيا کند , آنهم مقابل تيمهايي چون : الهلال که اسکلت اصلي آن , تيم ملي پر قدرت آن سالهاي عربستان با نفراتي چون : يوسف الثنيان , سامي الجابر , عبداله الدوساري و ... و ستاره کشور کويت , بشار عبداله ... بود يا العين امارات با عابدي پله و رشيد داوودي ستاره هاي آن سالهاي قاره آفريقا يا داليان چين که حتي رضا شاهرودي را نيز در ترکيب خود داشت. استقلال امروز خوشبختانه با زحمات فتح اله زاده , تيمي را در اختيار دارد که تيم ملي کشورمان با اکثر نفرات آن توانسته است تيم ملي کره جنوبي را شکست دهد و اين در حالي است که استقلال ضمن در اختيار داشتن آن نفرات , رحمتي و مجيدي را نيز دارد و اين نشان مي دهد که حذف نماينده کره جنوبي و صعود به فينال جام باشگاههاي آسيا سخت و دور از انتظار نيست .آرزو مي کنم استقلال با صعود به مرحله نهايي و متعاقب آن قهرماني در آسيا , باعث شادي دوستداران رنگ آبي و مردم ايران گردد .

-حال که صحبت از آن سالها شد , بياد داريم ناصر حجازي در فينال يحيوي را جانشين برومند کرد که بسياري از اين بابت به وي خرده گرفتند و عدم قهرماني استقلال را اين مهم عنوان کردند, در اين باره صحبت کنيد .

پدرم در راستاي حفظ اصول و ارزشهايش کاري را انجام داد که کي روش ۱۴ سال بعد و در شرايط حساس مرحله مقدماتي و انتخابي جام جهاني در ارتباط با ۲-۳ بازيکن انجام داد که بعد از صعود تيم ملي مورد تمجيد نيز قرار گرفت . استقلال اگر در آن سال با بدشانسي قهرماني را از دست نميداد , ارزش کار پدرم در مقابله با بازيکن سالاري بيشتر معلوم ميشد . ضمن آنکه يحيوي در آن بازي فقط روي يک گل مقصر بود و در عوض ۲-۳ موقعيت خطرناک را از حريف گرفت . از کجا معلوم که اگر برومند در ترکيب قرار داشت , همانطور که در نيمه نهائي ۳ گل دريافت کرده بود , در فينال نيز موقعيتهايي که يحيوي گرفته بود را گل نمي خورد ؟

-راستي از آنجا که بعد از مراسم بزرگداشت و افتتاح وبسايت شخصي ناصر حجازي در سفر بوديد و فرصتي براي صحبت در اين باره نشد , بگوئيد مراسم را چطور ديديد؟

مراسم خوبي بود و برگزاري آن بسيار بالاتر از سطحي بود که انتظار ميرفت. شايد در اين مراسم همه فقط انتظار حضور چهره هاي ورزشي را داشتند اما تشريف فرمائي چهره هاي سياسي و هنري بر زيبايي آن افزود , به خصوص که بزرگان عرصه هاي مختلف بدون کوچکترين اجبار و با کمال ميل در مراسم حاضر شدند. در اين جا لازم مي دانم که به نوبه خود از مسئولين وبسايت , سعيد رمضاني و امير رفيعي به خاطر زحماتي که در برپايي مراسم داشتند, همچنين ازعزيزاني که در اين بزرگداشت حاضر شدند و بر زيبايي آن افزودند از جمله آقايان : سيد محمد خاتمي , احمد مسجد جامعي , سيد رضا صالحي اميري , سيد محمد هادي ايازي , علي فتح الله زاده , محمد رويانيان و همه اهالي هنربخصوص : مازيار ميري و مسئولين و دست اندرکاران خانه سينما و همينطور عزيزان عرصه ورزش صميمانه قدرداني کنم.

-موضع شما درمورد حاشيه هاي مراسم و صحبتهاي هادي طباطبايي چيست؟

هادي از دوستان خوب من است . او نيز مثل همه دربيان عقايدش آزاداست اما بهتربود تا براي بيان انتقادات خود بجاي مراسم برزگداشت ناصر حجازي , محفلي خصوصي تر را انتخاب ميکرد .

-با توجه به صحبتهاي طباطبائي در مراسم بزرگداشت ناصر حجازي , نظر شما بعنوان فرزند ارشد ناصر حجازي در خصوص علي فتح الله زاده چيست؟

بعضي از دوستداران ناصر حجازي با توجه به قطع همکاري که باشگاه استقلال با مديرعاملي فتح اله زاده در دو مقطع زماني با پدرم داشت , بر من خرده ميگيرند که چرا موضع منفي نسبت به ايشان ندارم اما وقتي من جز محبت و خوبي چيزي از فتح اله زاده نديده ام , چطور ميتوانم چنين موضعي نسبت به وي داشته باشم. درست که در گذشته بين فتح اله زاده و پدرم قطع همکاري شکل گرفته است اما چنين اتفاقي ميان دو نفر که با يکديگر کار ميکنند,امري طبيعي است . ضمن آنکه پدرم زماني که در قيد حيات بود , بخصوص در ماههاي آخر زندگي خود نسبت به ايشان موضع خودش را اعلام کرد و به دفعات از فتح اله زاده حمايت نمود که نمونه بارز آن , مراسم بذرپاشي کمپ ناصر حجازي بوده است . اين را نيز بايستي يادآوري کنم پس از درگذشت پدرم , فتح الله زاده همواره در کنار خانواده و دوستان ما بوده است . اين صحبتها را زماني مطرح ميکنم که امروز در استقلال مسئوليتي ندارم و حرف دلم است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      متاسفم که اعضای خانواده بزرگمردی مثل ناصر حجازی شباهتی به اون ندارند و وقتی از استقلال حرف میزنن تلاش میکنن بر خلاف بزرگمنشی ناصرخان نقش کادر فنی را در موفقیتهای استقلال نادیده بگیرن و حرفی از کادر فنی نزنن.فقط متاسفم.مهم این نیست که فرزند یا عضو خانواده حجازی باشی مهم اینه که نشونه ای از اون داشته باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج