۶۲۴۹۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

علی کریمی: منتظر مصاحبه بعدی ام باشید!

علی کریمی می گویداینکه گفته اند حرفی علیه دایی نزده و او را متهم نکرده است را تکذیب کرد و می گوید آن حرف ها را درباره سرمربی پرسپولیس زده است.

خبرآنلاین: علی کریمی می گویداینکه گفته اند حرفی علیه دایی نزده و او را متهم نکرده است را تکذیب کرد و می گوید آن حرف ها را درباره سرمربی پرسپولیس زده است.

روز گذشته علی دایی مصاحبه ای تند علیه علی کریمی انجام داد. دلیل این مصاحبه هم حرف هایی بود که به نقل از علی کریمی منتشر شده بود. کریمی بعد از گلی که در اصفهان زد در مصاحبه ای اختصاصی با یکی از روزنامه های ورزشی ، گفت به دهنوی دستور داده بودند که مرا بزنند. او این بار انگشت اتهامش را به جای رویانیان به سوی علی دایی گرفته بود تا بعد از بازی پرسپولیس و مس کرمان ، دایی هم بگ.ید روی حرف های بازیکنی که هی خداحافظی می کند و بعد دوباره بر می گردد نمی شود حساب باز کرد. در یکی از برنامه های تلویزیون هم باز قول کریمی این طور نقل شده بود که اصلا اصل مصاحبه با روزنامه ورزشی را انجام نداده است اما کریمی در پیام تبریک عید فطرش برای هواداران خود که با سامانه پیامکی اش فرستاده بود ، درباره این ماجرا برای شان نوشت: هیچ مصاحبه ای با شبکه های تلویزیونی نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تاییدم است. منتظر مصاحبه بعدی من بعد از تعطیلات باشید!»

او از حالا برای پرسپولیسی ها آماده باش اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • saeed wizard

      مگه تو کی هستی که در مورد سرمربی پرسپولیس حرف میزنی؟؟؟؟؟؟ یه وقتی یه علی کریمی ایی هم بود... دیگه تموم شد... آخرین بارت باشه در مورد پرسپولیس میحرفی. حالا فهمیدیم پرسپولیسیه یه دنگم نیستی. برات متاسفم که خودتو پیش هواداری پرسپولیس خراب کردی.

    • حمید

      وای اگه کریمی این بچه بازی ها را نداشت چه بازیکنی میشود

    • همراه آبی

      ماشالا به علی کریمی.همه هوادارای استقلال با کمال میل منتظر مصاحبه بعدی علی کریمی هستن

    • حسن71

      همراه آبی هرچی باشه مثل مجتبی جباری با مشت نزده تو صورت مدیرعامل تیم
      افتاد؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • اسماعیل

      من یکی از طرفدارهای پرسپولیس هستم ولی ایندفعه مسئله خیلی فرق میکنه، علی دائی دقیقاً همین رفتار رو با کریم باقری کرده و میکند ولی کریم باقری فردی نیست که با مصاحبه و ... ناراحتی خود را نشان دهد . به نطر من علی دائی باید سعی در حفظ شخصیت خودش بکند و با این کارها و سفارش ها خودش را بیشتر از این کوچک نکند . حرکت قاسم دهنوی که مثل شپش به علی کریمی چسبیده بود خیلی زشت بود. حالا از علی دایی دستور گرفته بود یا میخواست خودی نشون بده الله اعلم .

    • حمید

      با سلام خدمت استقلالی های عزیز و علی کریمی یادشان باشه آقای گل جهان> ایران نه؟جهان!!!!علی دایی از پرسپولیس تنها هافبک وسط جهان که نزدیک 50 گل زده از پرسپولیسه کریم باقری!!!چرا اسم کریمی آوردم چشم افتخارات دایی رو نداره تازه به پرسپولیس ضربه میزنه یادمان نرفته بخاطر تعویض زمان برانکو جام جهانی به کلمن شوت زد و...

    • محمد

      سلام علیکم حمیدجان توکجای کاری رفیق شما همیشه به صحبتهای آقای دایی خوب دقت کنیدایشون فکرمیکنندمثل خودش تو ایران نه بوده ونه هست ونه خواهدآمدهمیشه تحصیلات ومدیریت وپشتکارخودش رابه رخ می کشد.به مصاحبه هاش خوب توجه کنیدفقط میخواهد همانطوریکه فکرمیکندخبرنگاران ازش سئوال بپرسندآداب صحبت بلدنیست زودعصبانی می شودوصداشوبلندمیکنداخیراهم تیمش در حالیکه بازیکن مس افتاده بودزمین توپونزدبیرون واعتراض مربی مس راهم دیدیم.ایشون فقط اگه بازیکن پرسپولیس بیفته اونوقت باورمیکنه که فوتبال بازی جوانمردانه است بقیه تیمها روقبول نداره اینها گوشه هایی از خصلتهای بارز علی دایی است.اما آقای علی کریمی صادق،روراست،شجاع،بی ریا،دوست داشتنی،حق گو،منصف،بخشنده،باصفاو...هرچی خوب است هستند.تا حالا کسی از آقای کریمی شنیده از خودش تعریف کنه یا بازیهاشویا گلهایی روکه زده به رخ بکشه پس توکه به اسم حمید میای علیه علی کریمی حرف میزنی از خوبیهاش بگواصلا کریمی یه بازیکن فنی تمام عیاره وبا بقیه قابل مقایسه نیست.من طرفدار استقلال هستم ولی متاسفانه هستندکسانیکه نمی فهمندکه علی کریمی چه نگینی برای فوتبال ایران است.آقای علی کریمی دوست داشتنی نستوه وپابرجا،قرص ومحکم بمان تا حسودان از حسادت ایمانشان بسوزدوتو در ذهن وقلب همه ی کسانیکه انسان بودن وانسان زیستن را میفهمند همیشه بمانی.آقای کریمی همیشه سربلندباشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج