آوینا_استیکی 2
adexo3
۶۲۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سرمربی پرسپولیس به خریدهایش اعتقاد ندارد؟

جوانانی برای ویترین دایی

علی دایی ابتدای لیگ سیزدهم ۱۲ بازیکن ایرانی به تیمش اضافه کرد که ۸ نفر، یعنی دو سوم آنها کمتر از ۲۵ سال داشتند. بسیاری انتظار داشتند که با خریدهای جدید دایی، این فصل یک پرسپولیس جوان را ببینند اما از بین بازیکنان جدید فقط ۳ نفر به ترکیب اصلی سرخپوشان رسیدند.

جوانانی برای ویترین دایی

روزنامه تماشا: علی دایی ابتدای لیگ سیزدهم 12 بازیکن ایرانی به تیمش اضافه کرد که 8 نفر، یعنی دو سوم آنها کمتر از 25 سال داشتند. بسیاری انتظار داشتند که با خریدهای جدید دایی، این فصل یک پرسپولیس جوان را ببینند اما از بین بازیکنان جدید فقط 3 نفر به ترکیب اصلی سرخپوشان رسیدند.

سیدصالحی و دهنوی 32 ساله و میثم حسینی 26 ساله پیرترین خریدهای دایی هستند و تنها تازه واردهایی بودند که در این دو بازی در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفتند. بقیه بازیکنان ترکیب اصلی دایی، همان پرسپولیس لیگ دوازدهم هستند که یک سال پیرتر شده اند. خریدهای جوان پرسپولیس فعلا در این دو بازی یا از روی نیمکت و سکو بازی های تیمشان را دیده اند یا دقایق کوتاهی به عنوان بازیکن ذخیره فرصت بازی پیدا کرده اند.

جوانانی برای ویترین دایی

تعویض طلایی

پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن فقط یک گل زده و موقعیت های محدودی روی دروازه حریفانش ساخته است. پیام صادقیان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و دقیقه ۸۰ پاس تک گل تیمش را برای سیدصالحی ساخت. در بازی پرسپولیس و ذوب آهن هم او دقیقه ۵۶ به زمین رفت. صادقیان در همین دقایق یک موقعیت خوب برای رضایی ساخت، بارها از جناحین ذوب آهن نفوذ کرد و یک ضربه آزاد به تیرک دروازه حریف زد.

۳ موقعیت با دو ضربه

محمد عباس زاده آقای گل لیگ یک، در این دو بازی فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است. او در دقیقه ۸۸ بازی پرسپولیس و ذوب آهن وارد زمین شد. او در دقیقه ۸۸ قبل از اینکه برای اولین بار توپ را لمس کند یک خطا پشت محوطه جریمه گرفت. اولین ضربه او به توپ، برگشت همین ضربه آزاد با یک ضربه برگردان بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت. او در وقت های تلف شده هم یک ضربه دیگر به توپ زد و با همین ضربه خطای دیگری پشت محوطه جریمه ذوب آن به دست آورد.

استعدادهای بیرون مانده

میلاد غریبی ستاره فصل گذشته سایپا در این دو مسابقه حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است. او در بازی دوستانه سرخپوشان با استقلال اهواز که پس از بازی با ذوب آهن برگزار شد توانست برای پرسپولیس گل بزند. امید عالیشاه پدیده راه آهن که با اصرار دایی به پرسپولیس پیوست و یونس شاکری بازیکن فصل گذشته ابومسلم هم شرایط مشابهی داشته اند. مهرداد کفشگری بازیکن سابق دایی در راه آهن هم فقط ۱۵ دقیقه در بازی با تراکتورسازی به زمین فرستاده شد. عباس زاده، شاکری و غریبی انتخاب های گل محمدی برای پرسپولیس بودند که قبل از حضور دایی با آنها توافق شده بود اما عالیشاه و کفشگری همراه دایی از راه آهن به پرسپولیس آمدند.

جدول خریدهای جدید پرسپولیس و دقایق بازی آنها (به ترتیب سن)

بازیکنان

سن

دقایق بازی در هفته اول

دقایق بازی در هفته دوم

مجموع دقایق بازی

قاسم دهنوی

32

90

90

180

مهدی سیدصالحی

32

90

90

180

میثم حسینی

26

90

90

180

مهرداد کفشگری

26

15

-

15

محمد عباس زاده

25

-

2

2

علیرضا حقیقی

25

-

-

-

یونس شاکری

23

-

-

-

امید عالیشاه

21

-

-

-

پیام صادقیان

21

24

34

58

میلاد غریبی

21

-

-

-

میلاد کمندانی

19

-

-

-

فرشاد قاسمی

19

-

-

-


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای تحلیل گر بزلر بعد از انجام 10 بازی این تحلیلات رو انجام بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج