۶۱۰۳۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش به گلایه مردم درباره قطع ناگهانی آب

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو با اعلام اینکه قطعی ناگهانی آب در تهران ناشی از برنامه وزارت نیرو نیست گفت: در برخی استان ها مانند یزد و اصفهان در تمام طول سال کم آبی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو با اعلام اینکه قطعی ناگهانی آب در تهران ناشی از برنامه وزارت نیرو نیست گفت: در برخی استان ها مانند یزد و اصفهان در تمام طول سال کم آبی ادامه خواهد داشت.

علیرضا دائمی گفت: در حال حاضر شرايط آبرسانی به ويژه در شهر تهران بهتر شده و با همکاری مردم، اكنون شبكه تعادل خود را پيدا كرده است. سرپرست معاونت آب و آبفاي وزارت نيرو از بهبود شرايط افت فشار آب در پايتخت خبر داد.

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو در خصوص اینکه گلايه مردم اين است كه هيچگونه اطلاع رساني پيش از قطع آب صورت نمی گیرد اظهار داشت: قطعي آب ناشي از برنامه وزارت نيرو نيست و ما هنوز شرايط ويژه و نوبت بندي اعلام نكرديم.

وي افزود: به دليل اينكه در يک ساعت معين يكباره برداشت هاي آب بيشتر مي شود فشار در برخي مناطق كاهش مي يابد و اين كاهش همراه با قطعی آب ساختمان هايي است كه در طبقه هاي بالاتر و يا در حواشي شهر قرار دارند.

دائمي تصريح كرد: خوشبختانه امروز شرايط در تهران متعادل است و تاكنون مشكل خاصي نبوده است. این مقام مسئول در وزارت نیرو ادامه داد: منابع آب به ويژه در شهر تهران مناسب است اما در برخي از شهرها مانند استان يزد و اصفهان اينطور نيست و كمبود آب وجود دارد و اعلام شده كه حتما بايد ۱۰ درصد صرفه جويي در تمام طول سال صورت بپذيرد.

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو گفت: در چند روزي كه با شدت گرما مواجه هستيم بايد مردم كمک كنند تا با كمبود آب مواجه نشویم. وي افزود: ۵ درصد از جمعيت شهر تهران در شرايطي كه فشار پايين مي آيد دسترسي به آب پيدا نمي كنند و براي اينكه اين اتفاق نيفتد بايد ۱۰ درصد صرفه جويي صورت گیرد.

دائمی ادامه داد: مردم بايد از مصارفی چون شستشوي حياط، راه پله ها و ... خودداري كنند تا بتوانيم به كل شهر خدمت رساني كنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      فيروزكوه اصلاً اب قطع نميشد، اخه ده روز رفتيم .... خودتون ميدونيد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم مارو کشتی با این فیروزکوه، خب برو همون جا بمون..... والااااااااااااااا

    • کاپیتان

      درمورد اصفهان به نظر من به خاطر عدم مدیریت ابهای روان است و البته سدهای علم شده بدون فایده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج