۵۷۸۲۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موج گرمای شدید در کشورهای اروپایی

موج جدید گرمای شدید در بخش‎های زیادی از قاره اروپا تاکنون چند نفر کشته بر جای گذاشته و زندگی عادی بسیار از مردم را با اختلال روبرو کرده است.

خبرگزاری میزان: موج جدید گرمای شدید در بخش‎های زیادی از قاره اروپا تاکنون چند نفر کشته بر جای گذاشته و زندگی عادی بسیار از مردم مختل شده‌ است.

بنا به گزارش پایگاه «دیلی‌بِست» این افزایش بی‌سابقه دما در اروپا که «لوسیفر» نام گرفته تاکنون دست‌کم دو نفر را کشته و زندگی عادی را در بخش زیادی از کشورهای اروپایی مختل کرده‌است.

افزایش دما به حدی است که مقامات در بسیاری از مناطق محدودیت‎های شدید بر رفت‌وآمد شهروندان اعمال کرده‌اند و به مردم توصیه کرده‌اند تا حد ممکن در طول روز در خانه‌های خود باقی بمانند حتی در اسپانیا اعلام وضعیت اضطراری شده‌است.

بر اثر این افزایش بی‌سابقه گرما بسیاری از محصولات کشاورزی در کشورهای اروپایی نابود و عملا سامانه حمل و نقل در این کشورها مختل شده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج