۵۵۹۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم دایی کامل شد؟

در حال حاضر لیست پرسپولیس تقریبا کامل شده و بازیکنان لازم برای تاکتیک ۳-۳-۴ دایی جذب شده اند. یک سهمیه لیگ برتری پرسپولیس، شاید آخرین فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی باشد.

تیم دایی کامل شد؟

روزنامه تماشا: به نظر می رسد پرسپولیس لیگ سیزدهم، اولین تیمی است که لیست بازیکنانش برای لیگ سیزدهم را کامل کرده و در صورت قطعی شدن قرارداد حدادی فر و صادقیان، فقط یک سهمیه برای پرسپولیسی ها باقی می ماند.

پرسپولیس این فصل توانست با خرید بازیکنانی مثل عباس زاده و شاکری از لیگ یک و عالیشاه و غریبی به عنوان سهمیه امید لیست بلندبالاتری نسبت به سایر تیم ها داشته باشد. هر چند سهمیه های لیگ برتری این تیم به بازیکنان نه چندان سرشناسی مثل کفشگری و میثم حسینی اختصاص پیدا کرد.

در حال حاضر لیست پرسپولیس تقریبا کامل شده و بازیکنان لازم برای تاکتیک 3-3-4 دایی جذب شده اند. یک سهمیه لیگ برتری پرسپولیس، شاید آخرین فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی باشد.

تیم دایی کامل شد؟

لیست کامل دروازه بان ها

پرسپولیس قرارداد نیلسون و رضا محمدی را تمدید کرده و امیر عابدزاده هم فعلا با سرخپوشان تمدید می کند. حتی اگر عابدزاده از پرسپولیس جدا شود، داستانی به عنوان دروازه بان سوم دوباره به تیم بزرگسالان برمی گردد. در خط دفاعی هم ماندن ماهینی، پولادی، بنگر، خانزاده و نورمحمدی قطعی شده و جلال حسینی گفته بعد از بازگشت تیم ملی تمدیدمی کند.

در سمت راست علاوه بر ماندن ماهینی، علی عسگر به پرسپولیس برگشته و در سمت چپ با توجه به مصدومیت پولادی و توانایی او برای بازی در خط هفابک، میثم حسینی به ترکیب این تیم اضافه شده. مدافع سابق استقلال، تنها خرید پرسپولیس در خط دفاعی است.

۳ هافبک دفاعی تخصصی

پرسپولیس قرارداد رضا حقیقی را تمدید کردو با کفشگری قرارداد بسته است. گفته می شود حدادی فر هم بعد از بازی پلی آف ذوب آهن به تیم دایی اضافه می شود. در ترکیب ۳ نفره خط هافبک دایی،دو هافبک دفاعی ثابت قرار دارند.

به نظر می رسد فصل بعد زوج حدادی فر - حقیقی در مقابل مدافعان پرسپولیس بازی کنند. محمد نوری هم تک بازیساز سرخپوشان خواهد بود. بزرگترین خلأ پرسپولیس نداشتن جانشین برای نوری است. صادقیان و عالیشاه سابقه بازی در خط هافبک را دارند اما هیچکدام یک پلی میکر تخصصی نیستند.

ترافیک در خط حمله

علی دایی از دو بال و یک مهاجم نوک در خط حمله تیمش استفاده می کند. از خط حمله سال گذشته پرسپولیس، باقی ماندن رضایی و نوروزی قطعی شده و محمد عباس زاده، مهدی سیدصالحی، یونس شاکری، میلاد غریبی، پیام صادقیان و امید عالیشاه که همگی مهاجم نوک یا بال هستند خریداری شده اند. فعلا فقط سرنوشت انصاری فرد نامشخص است اما سرخپوشان خرید دیگری برای خط حمله نخواهند داشت.

خلیل زاده، دهنوی یا آلترناتیو کریمی؟

پرسپولیس در حال حاضر فقط یک سهمیه لیگ برتری دارد و چند بازیکن برای این یک سهمیه زیر ذره بین سرخپوشان هستند. شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش مس، در دو راهی پرسپولیس و سپاهان قرار دارد.

سرپرست پرسپولیس ادعا کرده خلیل زاده با این تیم قرارداد دارد اما گفته می شود این مدافع جوان درصورت ماندن جلال حسینی حاضر نیست به سرخپوشان بپیوندد و راهی سپاهان خواهد شد. قبل از خلیل زاده، سپاهان دو بازیکن دیگر مورد نظر پرسپولیس را هم خریده بود. یعقوب کریمی رسما به سپاهان پیوسته و در بین خریدهای جدید پرسپولیس در خط حمله به جز میلاد غریبی بازیکن چپ پایی دیده نمی شود.

ممکن است سرخپوشان بخواهند به جای خلیل زاده آخرین سهمیه شان را به یک چپ پای تخصصی برای جانشینی پروویچ اختصاص دهند. علاوه بر اینها در روزهای اخیر شایعه شده امکان حضور دهنوی در پرسپولیس و توافق مدیران سرخپوش با سپاهان وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج