۵۵۷۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رحمتی سر دو راهی استقلال و مس

در روزهایی که مهدی رحمتی جایی در لیست کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ندارد و هنوز تکلیف تیم فصل آینده اش هم مشخص نیست، به صورت اختصاصی تمرین می کند تا بدنش در فرم ایده آل باشد.

رحمتی سر دو راهی استقلال و مس

روزنامه تماشا: در روزهایی که مهدی رحمتی جایی در لیست کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ندارد و هنوز تکلیف تیم فصل آینده اش هم مشخص نیست، به صورت اختصاصی تمرین می کند تا بدنش در فرم ایده آل باشد. رحمتی هر روز صبح براساس برنامه ای که مربی بدنسازش به او داده به صورت اختصاصی تمرین می کند. او بعد از تمرین بدنسازی همراه حمید بابازاده در زمین چمن تمرینات دروازه بانی انجام می دهد.

رحمتی سر دو راهی استقلال و مس

به گزارش اوج نیوز، رحمتی که شایعه تمدید قراردادش با استقلال شنیده می شود با پیشنهادی نجومی از باشگاه مس کرمان روبرو شده اما گفته می شود تمایل دارد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. این درحالی است که پیشنهاد مالی باشگاه مس او را دو دل کرده است. البته مسئولان استقلال می گویند با رحمتی به توافق مالی رسیده اند اما چون باید درصدی از قرارداد او را قبل از شروع فصل پرداخت کنند، فعلا باشگاه پولی نداردو نتوانسته قرارداد رحمتی را نهایی کند.

البته میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال ادعا می کند رحمتی را باید استقلالی دانست: «قرار بود رحمتی دیروز قراردادش را تمدید کند اما گویا قرار است امروز این اتفاق رخ دهد. من در این خصوص اطلاعات دقیقی ندارم. رحمتی را استقلالی بدانید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج