۵۴۹۱۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آرش افشین به استقلال پیوست +تکذیبیه

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم با استقلالی‌ها به توافق رسید.

خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم با استقلالی‌ها به توافق رسید.

آرش افشین پیش ازظهر امروز سه‌شنبه با نمایندگان باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرانجام با این تیم به توافق رسید. این مهاجم جوان در هفته‌های اخیر نیز چندین بار با مسئولان باشگاه استقلال به طور مستقیم وارد گفتگو شده بود که امروز توافق‌های نهایی بین طرفین صورت گرفت.

قرار بر این شده چک قسط اول این بازیکن را علی انصاری پرداخت کند که همین موضوع باعث شد تا افشین موافقت نهایی خود را برای استقلالی شدن اعلام کند. علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار مهر گفت: من حرفی ندارم که عنوان کنم و قرار بر این شده که مصاحبه نکنیم.

آرش افشین به استقلال پیوست +تکذیبیه


آرش افشين توافق با استقلال را تکذيب کرد

خبرگزاری فارس: آرش افشين در خصوص اين موضوع که گفته مي شود وي امروز با باشگاه استقلال صحبت کرده و به توافق نهايي رسيده است اظهار داشت: به خدا نمي‌دانم‌ اين خبرها از کجا مي آيد. خودم هم بعضي مواقع تعجب مي کنم. در حال حاضر که با شما صحبت مي کنم در رامهرمز هستم و در کنار خانواده ام استراحت مي کنم.

مهاجم فصل گذشته فولاد، تاکيد کرد: يک روز نوشته بودند که من گفته ام آرش برهاني بايد از استقلال برود و روز ديگر هم گفته اند قرار است مبلغ قرارداد من را آقاي ايکس بدهد. اما از طرف من بنويسيد خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من همانطور که چند روز پيش گفتم تا اواخر اين هفته و يا هفته آينده تيم جديدم را مشخص مي کنم.

آرش افشين با پيشنهاد تيم فولادخوزستان براي تمديد قرارداد روبه رو شد و از تيم هاي استقلال و سپاهان و چند تيم ديگر ليگ برتري هم پيشنهاد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اشکان

      یک زمانی بازیکن در حسرت پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس بود روزگار به کجا رسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم این روند ادامه داشته باشه وباشگاه های دیگه ایرانم اعتبار پیدا کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج