۵۲۲۹۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ناز کردن عراقی ها برای دیدار با ایران

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد در صورتی تیم ملی این کشور با ایران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند که دیدار این تیم با آفریقای جنوبی در بغداد لغو شود.

ایسنا: فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد در صورتی تیم ملی این کشور با ایران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند که دیدار این تیم با آفریقای جنوبی در بغداد لغو شود.

بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و عراق به قصه هزار و یکشب تبدیل شده و پاسخ‌های متفاوت فدراسیون فوتبال عراق، انجام این بازی را با ابهام روبه‌رو کرده است.

عراقی‌ها برای جلب نظر فیفا تلاش کردند تا این بازی دوستانه را در بغداد برگزار کنند که با مخالفت فدراسیون فوتبال ایران مواجه شدند. ابتدا سران فدراسیون فوتبال عراق با برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی موافقت کردند و قرار شد این دیدار ۲۹ می (هشتم خرداد) در تهران برگزار شود، اما به نظر می‌رسد که این رشته سر دراز دارد.

قادر شمخی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگو با سایت المدی گفت که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی با برگزاری دیدار دوستانه در عراق موافقت کرده است.

او گفت: آفریقای جنوبی با برگزاری دیدار دوستانه در عراق در ۲۹ می (هشتم خرداد) موافقت کرد. اگر این دیدار به هر دلیلی لغو شود به ایران می‌رویم و در همان تاریخ با ایران در ورزشگاه آزادی بازی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هاهاها..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج