۴۴۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نويي: شايد حاتمي را به قطر نبرم

سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن گلايه از مشکلات مالي اين باشگاه گفت: مسابقات آسيايي را در پيش داريم و از وزير مي‌خواهم نگاه ويژه‌اي نسبت به استقلال داشته باشد.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن گلايه از مشکلات مالي اين باشگاه گفت: مسابقات آسيايي را در پيش داريم و از وزير مي‌خواهم نگاه ويژه‌اي نسبت به استقلال داشته باشد.

امير قلعه‌نويي سرمربي تيم استقلال که تيمش روز چهارشنبه بايد در قطر به مصاف نماينده اين کشور برود در خصوص افتخارآفريني کشتي‌گيران در مسابقات جهاني اظهار داشت: جا دارد در ابتدا افتخار بزرگ را که در وهله اول روي سکوها به دست آمد به جامعه ورزش کشور و کشتي تبريک بگويم.

وي افزود: يک بار ديگر از طريق يک رشته ورزشي تماشاگران بافرهنگ ايراني سنت حسنه ايرانيان را به جهان نشان دادند که جا دارد از فدراسيون کشتي به خاطر اين موضوع تشکر کنيم.

قلعه نويي در مورد شرايط جسماني‌اش که در اين چند روز دچار مشکل شده بود گفت: ديگر چيزي از قلب ما باقي نمانده است اما يک سري مشکلات بود که در طول چند هفته گذشته باعث ايجاد فشار زيادي شد و مجبور شدم چند ساعت در بيمارستان آتيه بمانم اما خوشبختانه شرايط بهتري پيدا کردم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص مشکلات ممنوع‌الخروجي که توسط اداره ماليات براي او رخ داده است گفت: من يک گله‌ از اداره ماليات دارم چون در اين سال جز افراد خوش‌حساب بودم. هنگامي که در سال ۷۸ استقلال را قهرمان کردم و از اين تيم رفتم و هنوز هم بابت آن سال ۸۰ ميليون تومان طلبکار هستم مبلغ ۵۳ ميليون تومان ماليات من بوده که متأسفانه باشگاه قرار بود آن را پرداخت کند اما تا به امروز اين کار را انجام نداده است. روز گذشته اميدوار رضايي و نظري جويباري نزد مسئول اداره ماليات رفتند و با صحبت‌هايي که انجام دادند مشکل را حل کردند اما گله‌ من اين است که چرا من خوش‌حساب را اينگونه بدحساب معرفي کردند در حالي که مي‌دانستند در اين چند سال من در استقلال حضور نداشتم.

وي تأکيد کرد: من مقصر اين قضيه نبودم چون سال ۸۶ استقلالي‌ها قرار بود اين رقم را پرداخت کنند و بعد از آن هم مسئولان سپاهان ماليات من را پرداخت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

قلعه‌نويي با اشاره به مشکلات مالي استقلال در آستانه بازي‌هاي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما هنوز هم دغدغه مسائل مالي داريم و انصافاً اگر شما پولي گرفتيد بازيکنان ما هم آن را گرفته‌اند. بايد از بازيکنان تيمم و به خصوص اعضاي کادر فني تشکر کنم و شايد کريم بوستاني از دست من ناراحت شود اما ايشان تا به امروز ۱۵ ميليون تومان دريافتي داشته است. کادر پزشکي و پشتيباني نيز شرايطي مشابه دارند. ۷ بازي تا پايان ليگ مانده و اکثر بازيکنان مبالغ خود را نگرفته‌اند در اين بين فتح‌الله‌زاده و هيئت مديره تلاش مي‌کنند.

سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبتهايش تأکيد کرد: بودجه استقلال ۱۶ ميليارد تومان تصويب شده که قرار بود نيمي از آن را فتح‌الله‌زاده و مابقي را وزارت ورزش تأمين کند حتي از چيزي که مجلس تصويب کرده تنها ۲ ميليارد به ما پرداخت شده و ۶ ميليارد آن باقي مانده است البته شخص محمد عباسي به استقلال حسن نيت دارد و همه مي‌دانيم که به خاطر مشکلات اقتصادي کشور وزارت هم دچار مشکل است.

وي در پاسخ به اين سئوال که مگر استقلال اسپانسر ندارد گفت: علي انصاري هميشه نسبت به باشگاه ما لطف دارد و هر ساله کمکهايي را انجام مي‌دهد اما قبول کنيم که تنها يک اسپانسر نمي‌تواند مشکلات را حل کند. من از عباسي مي‌خواهم که نگاه ويژه‌اي نسبت به استقلال داشته باشد چون ما هم نماينده ايران هستيم و بازي‌هايمان ملي محسوب مي‌شود.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه تيمش چه زماني به قطر مي‌رود گفت: جا دارد از مديريت هواپيمايي تعاون تشکر کنم که با بيش از ۴۰ درصد تخفيف شرايطي را مهيا کرد که استقلال با پرواز چارتر به کشور قطر برود. ما روز دوشنبه ساعت ۱۱ به دوحه مي‌رويم و دو جلسه تمرين داريم و فکر مي‌کنم بازيکنان با توجه به پيروزي هفته پيش روحيه خوبي دارند و اعتقاد دارم آنها دلاورانه در بازي مقابل نفت بازي کردند ولي واقعا دو روز است که فکرم مشغول است تا فرزاد حاتمي را به قطر نبرم. او کار بسيار بچه‌گانه انجام داد و باعث شد بازيکنان ديگر فشار بسيار زيادي را تحمل کنند.

وي در پاسخ به اين سئوال که ظاهرا فرهاد مجيدي هم آسيب ديده است گفت: مجيدي به عنوان بزرگتر تيم واقعا براي استقلال تلاش مي‌کند و گل بسيار قشنگ او نشأت گرفته از روح بزرگش است. او هم دچار کشيدگي شده و قرار است امروز جواب نهايي را بگيريم و وضعيت او براي ديدار با الريان مشخص شود البته دو، سه مصدوم ديگر داريم ولي آنها مشکلي براي ديدار روز چهارشنبه ندارند جا دارد از کادر پزشکي تيم هم به خاطر شرايط بازيکنان تشکر کنم.

قلعه نويي در پاسخ به اين سئوال که چگونه مي‌توانيد فرزاد حاتمي را تنبيه کنيد گفت: شايد او را با خودمان به قطر نبريم البته هنوز در اين خصوص تصميم نگرفته‌ام ولي بازيکن بايد بداند رفتار حرفه‌اي داشته باشد اگر مدافع تيم حريف کاري هم انجام دهد که بعيد مي‌دانم چنين اتفاقي افتاده باشد،‌ حاتمي نبايد آن واکنش را نشان مي‌داد. شايد آن بازي فينال ليگ قهرمانان آسيا بود و بازيکن بايد بداند که اين رفتار نه در روحيات فوتبال جوانمردانه همکاري دارد و نه با روحيات من قلعه‌نويي.

وي در پايان از مردم خواست با دعاي خود شرايط موفقيت تيم استقلال را در ديدار روز چهارشنبه فراهم کند.

ديدار تيم‌هاي الريان قطر و استقلال روز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۵۰ و در اولين ديدار ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج